Przełączniki zespolone motocyklowe
KTM SX 125
Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?
Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:
- Uszkodzenia mechaniczne
- Zużycie elementów ruchomych
- Zabrudzenie
- Korozja
Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?
Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:
- Położenie przełącznika na kierownicy
- Sposób montażu
- Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla
Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.
Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?
Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:
- Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
- Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
- Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?
Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.
Posiadamy Przełączniki zespolone motocyklowe do KTM SX 125
- KTM SX 125 2T 2012
- KTM SX 125 2T 2013
- KTM SX 125 2T 2007
- KTM SX 125 2T 2008
- KTM SX 125 2T 2009
- KTM SX 125 2T 2010
- KTM SX 125 2T 2011
- KTM SX 125 GS 1987-1992
- KTM SX 125 2T 1991
- KTM SX 125 2T 1992
- KTM SX 125 2T 2014
- KTM SX 125 2T 2015
- KTM SX 125 2T 2016
- KTM SX 125 2T 2017
- KTM SX 125 2T 2018
- KTM SX 125 2T 2019
- KTM SX 125 2T 2020
- KTM SX 125 2021
- KTM SX 125 2T 1993
- KTM SX 125 2T 1994
- KTM SX 125 2T 1995
- KTM SX 125 2T 1996
- KTM SX 125 2T 1997
- KTM SX 125 2T 1998
- KTM SX 125 2T 1999
- KTM SX 125 2T 2000
- KTM SX 125 2T 2001
- KTM SX 125 2T 2002
- KTM SX 125 2T 2003
- KTM SX 125 2T 2004
- KTM SX 125 2T 2005
- KTM SX 125 2T 2006
- KTM SX 125 2022
- KTM SX 125 Factory Edition Tyla Rattray 2005
- KTM SX 125 2T 2023
other_motorcycle_models
- KTM SX 300
- KTM SX 85
- KTM SX 50
- KTM SX 250
- KTM SX 65
- KTM SX Quad 450
- KTM SX 450
- KTM SX 105
- KTM SX 525
- KTM SX 520
- KTM SX 400
- KTM SX 0
- KTM SX 144
- KTM SX 150
- KTM SX-E5 0
- KTM SX 80
- KTM SX 600
- KTM SX 500
- KTM SX 620
- KTM SX 60
- KTM SX 440
- KTM SX 380
- KTM SX 360
- KTM SX 200
- KTM SX 0 E-Bike
- KTM SX 505
- KTM SX Quad 505
- KTM SXC 400
- KTM SX-F 250
- KTM SX-F 505
- KTM SX-F 350
- KTM SX-F 450
- KTM SXS 85
- KTM SXC 625
- KTM SXS 540
- KTM SXS 450
- KTM SXS-F 450
- KTM SXS 250
- KTM SXS-F 250
- KTM SXS 125
- KTM SXC 540
- KTM SXR 50
- KTM SXC 620
- KTM Comet 50
- KTM WR 125
- KTM WR 250
- KTM WR 390
- KTM XC 450
- KTM Freeride 250