Przełączniki zespolone motocyklowe
Gilera Stalker 50
Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?
Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:
- Uszkodzenia mechaniczne
- Zużycie elementów ruchomych
- Zabrudzenie
- Korozja
Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?
Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:
- Położenie przełącznika na kierownicy
- Sposób montażu
- Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla
Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.
Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?
Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:
- Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
- Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
- Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?
Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.
Posiadamy Przełączniki zespolone motocyklowe do Gilera Stalker 50
- Gilera Stalker 50 Naked
- Gilera Stalker 50 DD 1998
- Gilera Stalker 50 DD 2000
- Gilera Stalker 50 DT Base 2006
- Gilera Stalker 50 DT Base 2005
- Gilera Stalker 50 DT Base 2004
- Gilera Stalker 50 DT Base 2003
- Gilera Stalker 50 DT Base 2002
- Gilera Stalker 50 DT Base 2001
- Gilera Stalker 50 DT Base 2000
- Gilera Stalker 50 DT Base 1999
- Gilera Stalker 50 DD 1999
- Gilera Stalker 50 DD 1997
- Gilera Stalker 50 DT 1997
- Gilera Stalker 50 DT 1998
- Gilera Stalker 50 DT Base 1998
- Gilera Stalker 50 DD 2001
- Gilera Stalker 50 2007
- Gilera Stalker 50 Special Edition 2007
- Gilera Stalker 50 2008
- Gilera Stalker 50 Naked 2008
- Gilera Stalker 50 Special Edition 2008
- Gilera Stalker 50 2009
- Gilera Stalker 50 2010
- Gilera Stalker 50 2011
- Gilera Stalker 50 2012
- Gilera Stalker 50 1994
- Gilera Stalker 50 1995
- Gilera Stalker 50 1996
- Gilera Stalker 50 1997
- Gilera Stalker 50 1999
- Gilera Stalker 50 2000
- Gilera Stalker 50 2001
- Gilera Stalker 50 2002
- Gilera Stalker 50 DD 2002
- Gilera Stalker 50
- Gilera Stalker 50 DD
- Gilera Stalker 50 2004
- Gilera Stalker 50 DD 2004
- Gilera Stalker 50 2005
- Gilera Stalker 50 DD 2T 1997
other_motorcycle_models
- Gilera KZ 125
- Gilera KK 125
- Gilera Apache 125
- Gilera Runner SP 180
- Gilera H@K 50
- Gilera Typhoon 50
- Gilera RCR 50
- Gilera SMT 50
- Gilera Runner SP 50
- Gilera Bullit 50
- Gilera GSM 50
- Gilera GR1 50
- Gilera E1 50
- Gilera TG 80
- Gilera Arcore 150
- Gilera Arcore 125
- Gilera Madmud 175
- Gilera Runner 125
- Gilera Runner 50
- Gilera Easy Moving 50
- Gilera Oregon 250
- Gilera Runner 200
- Gilera SC 125
- Gilera Runner 180
- Gilera Nexus 300
- Gilera DNA 180
- Gilera Storm 50
- Gilera Nexus 250
- Gilera Nexus 125
- Gilera Ice 50
- Gilera DNA 125
- Gilera DNA 50
- Gilera Surfer 50
- Gilera FX 125
- Gilera Coguar 125
- Gilera H@K 800
- Gilera GP 800
- Gilera Typhoon 125
- Gilera Typhoon 80
- Gilera RK 50
- Gilera CX 125
- Gilera Crono 125
- Gilera Freestyle 125
- Gilera XRT 600
- Gilera XRT 350
- Gilera SP02 125
- Gilera SP01 125