Przełączniki zespolone motocyklowe
HM-Moto CRM 250
Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?
Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:
- Uszkodzenia mechaniczne
- Zużycie elementów ruchomych
- Zabrudzenie
- Korozja
Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?
Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:
- Położenie przełącznika na kierownicy
- Sposób montażu
- Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla
Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.
Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?
Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:
- Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
- Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
- Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?
Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
Posiadamy Przełączniki zespolone motocyklowe do HM-Moto CRM 250
- HM-Moto CRM 250 Motord 2T
- HM-Moto CRM 250 Motord 2T 2004
- HM-Moto CRM 250 Motord 2T 2005
- HM-Moto CRM 250 Motord 2T 2006
- HM-Moto CRM 250 Motord 2T 2007
- HM-Moto CRM 250 Motord 2T 2008
- HM-Moto CRM 250 F Motord 2004
- HM-Moto CRM 250 F Motord 2005
- HM-Moto CRM 250 F Motord 2006
- HM-Moto CRM 250 F Motord 2007
- HM-Moto CRM 250 F Motord 2008
- HM-Moto CRM 250 F Motord 2009
- HM-Moto CRM 250 F Motord 2010
- HM-Moto CRM 250 F Motord 2011
- HM-Moto CRM 250 F Motord 2012
- HM-Moto CRM 250 F Motord 2013
other_motorcycle_models
- HM-Moto CRM 125
- HM-Moto CRM 50
- HM-Moto CRM F 250
- HM-Moto CRM 450
- HM-Moto CRM F 450
- HM-Moto CRM F 500
- HM-Moto CRM 290
- HM-Moto CRM F 125
- HM-Moto CRM B 125
- HM-Moto Derapage 125 4T
- HM-Moto CRM 490
- HM-Moto CRM 500
- HM-Moto CRM F 490
- HM-Moto CRM-F 125
- HM-Moto CRM-F 50
- HM-Moto CRE 125
- HM-Moto CRE-F 125
- HM-Moto CRE F 125
- HM-Moto CRF 230
- HM-Moto CRF-E 250
- HM-Moto CRF 250
- HM-Moto CRE 50
- HM-Moto CRE F 500
- HM-Moto CRE F 300
- HM-Moto CRE F 450
- HM-Moto CRE 450
- HM-Moto CRE 290
- HM-Moto CRE F 250
- HM-Moto CRE 250
- HM-Moto CR-F 125
- HM-Moto CR-F 150
- HM-Moto CRF 150
- HM-Moto CRE F 150
- HM-Moto CRF 450
- HM-Moto Locusta 200
- HM-Moto CRE-F 300
- HM-Moto Locusta 125
- HM-Moto CRE-F 490
- HM-Moto CRE-F 450