Przełączniki zespolone motocyklowe
HM-Moto CRM F 490
Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?
Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:
- Uszkodzenia mechaniczne
- Zużycie elementów ruchomych
- Zabrudzenie
- Korozja
Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?
Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:
- Położenie przełącznika na kierownicy
- Sposób montażu
- Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla
Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.
Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?
Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:
- Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
- Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
- Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?
Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
Posiadamy Przełączniki zespolone motocyklowe do HM-Moto CRM F 490
- HM-Moto CRM F 490 X i.e. 2007
- HM-Moto CRM F 490 X i.e. 2008
other_motorcycle_models
- HM-Moto CRM-F 125
- HM-Moto CRM-F 50
- HM-Moto CRM 125
- HM-Moto CRM 50
- HM-Moto CRE-F 125
- HM-Moto CRM F 250
- HM-Moto CRM 250
- HM-Moto CRM 450
- HM-Moto CRM F 450
- HM-Moto CRM F 500
- HM-Moto CRF 230
- HM-Moto CRM 290
- HM-Moto CRF 250
- HM-Moto CR-F 125
- HM-Moto CR-F 150
- HM-Moto CRF 150
- HM-Moto CRF 450
- HM-Moto CRM F 125
- HM-Moto CRM B 125
- HM-Moto Derapage 125 4T
- HM-Moto CRF 300
- HM-Moto CRM 490
- HM-Moto CRM 500
- HM-Moto CRE 125
- HM-Moto CRE F 125
- HM-Moto CRF-E 250
- HM-Moto CRE 50
- HM-Moto CRE F 500
- HM-Moto CRE F 300
- HM-Moto CRE F 450
- HM-Moto CRE 450
- HM-Moto CRE 290
- HM-Moto CRE F 250
- HM-Moto CRE 250