check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Przełączniki zespolone motocyklowe
Honda CB 400

Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?

Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:

  • Uszkodzenia mechaniczne
  • Zużycie elementów ruchomych
  • Zabrudzenie
  • Korozja

Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.

Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?

Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:

  • Położenie przełącznika na kierownicy
  • Sposób montażu
  • Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla

Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.

Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?

Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:

  • Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
  • Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
  • Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?

Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.

Przełączniki zespolone w Honda CB 400 łączą szereg rozmaitych przełączników w jeden zwarty układ na kierownicy. Dzięki takiemu przełącznikowi możesz jedną dłonią operować wieloma mechanizmami motocykla. Prosta struktura i stabilna pozycja przełącznika sprawia, że możesz to robić bez potrzeby skupienia większej uwagi na danej czynności. Honda CB 400 powiela schemat położenia i kształtu poszczególnych przełączników, w niewielkim stopniu urozmaicając ich wygląd i dopasowując do stylu całego jednośladu. W efekcie, kluczowa jest tu jego stabilność i połączenie z poszczególnymi mechanizmami Honda CB 400. Zwróć na to uwagę i szybko reaguj na sytuację, w której dany mechanizm nie reaguje na ruch przełącznikiem.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 1

Posiadamy Przełączniki zespolone motocyklowe do Honda CB 400

  • Honda CB 400 T 1980
  • Honda CB 400 T 1978
  • Honda CB 400 T 1981
  • Honda CB 400 T 1977
  • Honda CB 400 T 1979
  • Honda CB 400 X 2013
  • Honda CB 400 X ABS 2013
  • Honda CB 400 X 2014
  • Honda CB 400 X ABS 2014
  • Honda CB 400 X 2015
  • Honda CB 400 X ABS 2015
  • Honda CB 400 X 2016
  • Honda CB 400 X ABS 2016
  • Honda CB 400 X 2017
  • Honda CB 400 X ABS 2017
  • Honda CB 400 X ABS 2018
  • Honda CB 400 X ABS 2019
  • Honda CB 400 X ABS 2020
  • Honda CB 400 Automatic 1978
  • Honda CB 400 Four 1997
  • Honda CB 400 F 1989
  • Honda CB 400 F Super Four 1992
  • Honda CB 400 F Super Four 1997
  • Honda CB 400 F Super Four 1998
  • Honda CB 400 F Super Four 1993
  • Honda CB 400 F Super Four 1994
  • Honda CB 400 F Super Four 1995
  • Honda CB 400 F Super Four 1996
  • Honda CB 400 F Super Four 50th Anniversary Edition 1998
  • Honda CB 400 F Super Four V-Tec ABS 2007
  • Honda CB 400 F Super Four V-Tec ABS 2008
  • Honda CB 400 F Super Four V-Tec ABS 2009
  • Honda CB 400 F Super Four V-Tec ABS 2010
  • Honda CB 400 F Super Bol dor V-Tec ABS 2010
  • Honda CB 400 F Super Bol dor V-Tec ABS 2009
  • Honda CB 400 F Super Bol dor V-Tec ABS 2008
  • Honda CB 400 F Super Bol dor V-Tec ABS 2007
  • Honda CB 400 F Super Bol dor V-Tec 2010
  • Honda CB 400 F Super Bol dor V-Tec 2009
  • Honda CB 400 F Super Bol dor V-Tec 2008
  • Honda CB 400 F Super Bol dor V-Tec 2007
  • Honda CB 400 F Super Four V-Tec 2010
  • Honda CB 400 F Super Four V-Tec 2009
  • Honda CB 400 F Super Four V-Tec 2008
  • Honda CB 400 F Super Four V-Tec 2007
  • Honda CB 400 F Super Four Spec III 2005
  • Honda CB 400 F Super Four Spec III 2006
  • Honda CB 400 F Super Four Spec II 2002
  • Honda CB 400 F Super Four Spec II 2003
  • Honda CB 400 F Super Four Spec II 2004
  • Honda CB 400 F Super Four Spec I 1999
  • Honda CB 400 F Super Four Spec I 2000
  • Honda CB 400 F Super Four Spec I 2001
  • Honda CB 400 F Super Four Spec I 1998
  • Honda CB 400 F Super Bol dor Spec III 2006
  • Honda CB 400 F Super Bol dor Spec III 2005
  • Honda CB 400 F Super Bol dor Spec II 2004
  • Honda CB 400 F Super Bol dor Spec II 2003
  • Honda CB 400 F Super Bol dor Spec II 2002
  • Honda CB 400 F Super Bol dor Spec I 1998
  • Honda CB 400 F Super Bol dor Spec I 1999
  • Honda CB 400 F Super Bol dor Spec I 2000
  • Honda CB 400 F Super Bol dor Spec I 2001
  • Honda CB 400 SF Super Four 1994
  • Honda CB 400 SF Super Four 1996
  • Honda CB 400 SF Super Four 1995
  • Honda CB 400 SF Super Four 1992
  • Honda CB 400 R Super Four 1995
  • Honda CB 400 A Hawk Hondamatic 1978
  • Honda CB 400 T Hawk 1980
  • Honda CB 400 T Hawk 1981
  • Honda CB 400 TI koła szprychowe hamulec bębnowy 1978
  • Honda CB 400 TI koła szprychowe hamulec bębnowy 1979
  • Honda CB 400 TII koła odlewane hamulec tarczowy 1979
  • Honda CB 400 TII koła odlewane hamulec tarczowy 1978

other_motorcycle_models