Przełączniki zespolone motocyklowe
Honda CBR 600 RR
Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?
Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:
- Uszkodzenia mechaniczne
- Zużycie elementów ruchomych
- Zabrudzenie
- Korozja
Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?
Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:
- Położenie przełącznika na kierownicy
- Sposób montażu
- Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla
Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.
Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?
Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:
- Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
- Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
- Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?
Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.
Posiadamy Przełączniki zespolone motocyklowe do Honda CBR 600 RR
- Honda CBR 600 RR 2012
- Honda CBR 600 RR ABS 2012
- Honda CBR 600 RR 2007
- Honda CBR 600 RR 2008
- Honda CBR 600 RR 2009
- Honda CBR 600 RR ABS 2009
- Honda CBR 600 RR 2010
- Honda CBR 600 RR ABS 2010
- Honda CBR 600 RR 2011
- Honda CBR 600 RR ABS 2011
- Honda CBR 600 RR 2013
- Honda CBR 600 RRA ABS 2010
- Honda CBR 600 RRA ABS 2011
- Honda CBR 600 RRA ABS 2012
- Honda CBR 600 RRA ABS 2013
- Honda CBR 600 RR 2003
- Honda CBR 600 RR 2014
- Honda CBR 600 RR 2015
- Honda CBR 600 RR 2016
- Honda CBR 600 RRA ABS 2014
- Honda CBR 600 RRA ABS 2015
- Honda CBR 600 RRA ABS 2016
- Honda CBR 600 RR 2004
- Honda CBR 600 RR 2005
- Honda CBR 600 RR 2006
- Honda CBR 600 RR ABS 2014
- Honda CBR 600 RR 2017
- Honda CBR 600 RR ABS 2017
- Honda CBR 600 RR ABS 2023
- Honda CBR 600 RR ABS 2021
- Honda CBR 600 RR ABS 2020
- Honda CBR 600 RR ABS 2019
- Honda CBR 600 RR ABS 2018
- Honda CBR 600 RR 2023
- Honda CBR 600 RR 2021
- Honda CBR 600 RR 2020
- Honda CBR 600 RR 2019
- Honda CBR 600 RR 2018
other_motorcycle_models
- Honda CBR 300
- Honda CBR 500
- Honda CBR 400
- Honda CBR 600 F4i
- Honda CBR 650
- Honda CBR 250
- Honda CBR 1000
- Honda CBR 600
- Honda CBR 1000 Fireblade
- Honda CBR 400 R
- Honda CBR 600 F
- Honda CBR 125
- Honda CBR 929 Fireblade
- Honda CBR 400 Fireblade
- Honda CBR 750 Hurricane Super Aero
- Honda CBR 900 Fireblade
- Honda CBR 600 Sport
- Honda CBR 600 F2
- Honda CBR 600 F3
- Honda CBR 600 F1
- Honda CBR 1100 Super Blackbird
- Honda CBR 600 F4
- Honda CBR 1000 F
- Honda CBR 400 RR
- Honda CBR 600 Rossi
- Honda CBR 400 F
- Honda CBR 400 Gullarm
- Honda CBR 400 Hurricane Triarm
- Honda CBR 400 Hurricane Aero
- Honda GL 1500
- Honda CB 300
- Honda CRF-E 450
- Honda 4RT 301
- Honda 4RT 260
- Honda 4RT 250
- Honda ND 50
- Honda NC 750
- Honda SW-T 600
- Honda SW-T 400
- Honda NH 125
- Honda MB5 50
- Honda CB 125
- Honda CB 450
- Honda RVF 400
- Honda NT 400
- Honda NRX 1800
- Honda PS 250
- Honda XL 125