Przełączniki zespolone motocyklowe
Indian Chief 1800
Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?
Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:
- Uszkodzenia mechaniczne
- Zużycie elementów ruchomych
- Zabrudzenie
- Korozja
Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?
Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:
- Położenie przełącznika na kierownicy
- Sposób montażu
- Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla
Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.
Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?
Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:
- Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
- Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
- Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?
Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.
Posiadamy Przełączniki zespolone motocyklowe do Indian Chief 1800
- Indian Chief 1800 Classic ABS 2014
- Indian Chief 1800 Vintage ABS 2014
- Indian Chief 1800 Classic ABS 2015
- Indian Chief 1800 Dark Horse ABS 2015
- Indian Chief 1800 Vintage ABS 2015
- Indian Chief 1800 Classic ABS 2016
- Indian Chief 1800 Dark Horse ABS 2016
- Indian Chief 1800 Vintage ABS 2016
- Indian Chief 1800 Classic ABS 2017
- Indian Chief 1800 Dark Horse ABS 2017
- Indian Chief 1800 Vintage ABS 2017
- Indian Chief 1800 ABS 2018
- Indian Chief 1800 Classic ABS 2018
- Indian Chief 1800 Dark Horse ABS 2018
- Indian Chief 1800 Vintage ABS 2018
- Indian Chief 1800 Dark Horse ABS 2019
- Indian Chief 1800 Vintage ABS 2019
- Indian Chief 1800 Dark Horse ABS 2020
- Indian Chief 1800 Vintage ABS 2020
- Indian Chief 1800 Black Hawk 2011
- Indian Chief 1800 Black Hawk Dark 2011
- Indian Chief 1800 Classic 2011
- Indian Chief 1800 Dark Horse 2011
- Indian Chief 1800 Roadmaster 2011
- Indian Chief 1800 Vintage 2011
- Indian Chief 1800 Deluxe 2009
- Indian Chief 1800 Roadmaster 2009
- Indian Chief 1800 Standard 2009
- Indian Chief 1800 Vintage 2009
- Indian Chief 1800 Bomber 2010
- Indian Chief 1800 Classic 2010
- Indian Chief 1800 Dark Horse 2010
- Indian Chief 1800 Roadmaster 2010
- Indian Chief 1800 Vintage 2010
- Indian Chief 1800 Classic 2012
- Indian Chief 1800 Classic 2013
- Indian Chief 1800 Dark Horse 2012
- Indian Chief 1800 Dark Horse 2013
- Indian Chief 1800 FE Vintage FE 2013
- Indian Chief 1800 LE Vintage 2013
- Indian Chief 1800 Vintage 2012
- Indian Chief 1800 Vintage 2013
- Indian Chief 1800 111 ABS 2022
- Indian Chief 1800 111 ABS 2021
- Indian Chief 1800 111 ABS 2023
- Indian Chief 1800 111 Bobber ABS 2022
- Indian Chief 1800 111 Bobber ABS 2021
- Indian Chief 1800 111 Bobber ABS 2023
- Indian Chief 1800 111 Vintage ABS 2021
- Indian Chief 1800 111 Vintage Dark Horse ABS 2021
other_motorcycle_models
- Indian Chief 1890
- Indian Super Chief 1890
- Indian Super Chief 1800
- Indian Chieftain 1890
- Indian Chieftain 1800
- Indian Chieftain 1811
- Indian Scout Sixty Nine 1133
- Indian Scout Sixty 1000
- Indian FTR 1200
- Indian Challenger 1768
- Indian Pursuit 1768
- Indian Springfield 1890
- Indian Springfield 1800
- Indian Roadmaster 1800
- Indian Roadmaster 1890
- Indian Scout 1130
- Indian Scout 1000
- Cagiva Indiana 750
- Ducati Indiana 350
- Ducati Indiana 600
- Ducati Indiana 650
- Ducati Indiana 750
- Benzer Indiana 50