Przełączniki zespolone motocyklowe
Lifan S-Ray 50
Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?
Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:
- Uszkodzenia mechaniczne
- Zużycie elementów ruchomych
- Zabrudzenie
- Korozja
Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?
Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:
- Położenie przełącznika na kierownicy
- Sposób montażu
- Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla
Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.
Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?
Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:
- Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
- Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
- Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?
Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.
Posiadamy Przełączniki zespolone motocyklowe do Lifan S-Ray 50
- Lifan S-Ray 50 2T 2011
- Lifan S-Ray 50 4T 2009
- Lifan S-Ray 50 2T 2009
- Lifan S-Ray 50 2T 2010
- Lifan S-Ray 50 4T 2010
- Lifan S-Ray 50 2T 2012
- Lifan S-Ray 50 2T 2013
- Lifan S-Ray 50 2T 2014
- Lifan S-Ray 50 2T 2015
- Lifan S-Ray 50 4T 2011
- Lifan S-Ray 50 4T 2012
other_motorcycle_models
- Lifan S-Ray 125
- Lifan 1P52FMH 110
- Lifan Trailblazer 125
- Lifan 1P52FMI 125
- Lifan Traveller 125
- Lifan S-Speeder 50
- Lifan S-Power 50
- Lifan S-Force 50
- Lifan LF50QT8A 50
- Lifan LF50QT-2A 50
- Lifan LF50QT-15A 50
- Lifan Wild LF 250
- Lifan Wild LF 400
- Lifan Rocket 125
- Lifan Hero 125
- Lifan Royal 400
- Lifan King 125
- Lifan King 250
- Lifan Royal 250
- Lifan Eagle 250
- Lifan Eagle 125
- Lifan LF50QGY 50
- Lifan LF70GY-2 70
- Lifan Speeder 50
- Lifan E-Space 125
- Lifan Naked 250
- Lifan Hunter 250