Przełączniki zespolone motocyklowe
MZ RT 125
Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?
Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:
- Uszkodzenia mechaniczne
- Zużycie elementów ruchomych
- Zabrudzenie
- Korozja
Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?
Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:
- Położenie przełącznika na kierownicy
- Sposób montażu
- Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla
Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.
Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?
Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:
- Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
- Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
- Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?
Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
Posiadamy Przełączniki zespolone motocyklowe do MZ RT 125
- MZ RT 125 2007
- MZ RT 125 Stryker 2007
- MZ RT 125 2008
- MZ RT 125 Stryker 2008
- MZ RT 125 2001
- MZ RT 125 2002
- MZ RT 125 2003
- MZ RT 125 2004
- MZ RT 125 Classic 2004
- MZ RT 125 2005
- MZ RT 125 Classic 2005
- MZ RT 125 2006
- MZ RT 125 2000
- MZ RT 125 Classic 2003
- MZ RT 125 SM 2001
- MZ RT 125 SM Gangsta 2006
- MZ RT 125 SM Cup Replica 2006
- MZ RT 125 SX 2001
- MZ RT 125 Stryker 2006
- MZ RT 125 2000
- MZ RT 125 Stryker 2002
- MZ RT 125 Stryker
- MZ RT 125 Stryker 2004
- MZ RT 125 Stryker 2005
- MZ RT 125 Stryker 2009
- MZ RT 125 Stryker 2001
- MZ RT 125 Stryker 2010
other_motorcycle_models
- MZ TS 250
- MZ TS 150
- MZ ETS 150
- MZ SM 660
- MZ Skorpion 660
- MZ SM 125
- MZ ETZ 251
- MZ Moskito 50
- MZ Red Star 500
- MZ Silver Star 500
- MZ ETZ 125
- MZ 1000 1000
- MZ Saxon 500
- MZ ETZ 250
- MZ ETZ 150
- MZ ETZ 301
- MZ SX 125
- MZ 1000
- MZ Baghira 660
- MZ Mastiff 660
- MZ TS 125
- MZ Moskito 125
- MZ ETS 250
- MZ ETS 125
- MZ ES 250
- MZ ES 300
- MZ ES 150
- MZ ES 125
- MZ ATV 175
- MZ ATV 150
- MZ ATV 125
- MZ Max 50
- MZ Emmely 50
- MZ Charly II 0
- MZ Charly 0
- MZ Anthony 50
- MZ Beiwagen 0