check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Przełączniki zespolone motocyklowe
Piaggio Ape 190

Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?

Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:

  • Uszkodzenia mechaniczne
  • Zużycie elementów ruchomych
  • Zabrudzenie
  • Korozja

Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.

Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?

Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:

  • Położenie przełącznika na kierownicy
  • Sposób montażu
  • Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla

Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.

Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?

Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:

  • Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
  • Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
  • Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?

Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.

Przełączniki zespolone w Piaggio Ape 190 łączą szereg rozmaitych przełączników w jeden zwarty układ na kierownicy. Dzięki takiemu przełącznikowi możesz jedną dłonią operować wieloma mechanizmami motocykla. Prosta struktura i stabilna pozycja przełącznika sprawia, że możesz to robić bez potrzeby skupienia większej uwagi na danej czynności. Piaggio Ape 190 powiela schemat położenia i kształtu poszczególnych przełączników, w niewielkim stopniu urozmaicając ich wygląd i dopasowując do stylu całego jednośladu. W efekcie, kluczowa jest tu jego stabilność i połączenie z poszczególnymi mechanizmami Piaggio Ape 190. Zwróć na to uwagę i szybko reaguj na sytuację, w której dany mechanizm nie reaguje na ruch przełącznikiem.

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Nie udało się dopasować żadnego produktu

Posiadamy Przełączniki zespolone motocyklowe do Piaggio Ape 190

  • Piaggio Ape 190 MP 550 1967
  • Piaggio Ape 190 MP 550 1968
  • Piaggio Ape 190 MP 500 1969
  • Piaggio Ape 190 MP 550 1969
  • Piaggio Ape 190 MP 500 1970
  • Piaggio Ape 190 MP 550 1970
  • Piaggio Ape 190 MP 550 Calessino 1970
  • Piaggio Ape 190 MP 600 1970
  • Piaggio Ape 190 MPV 600 1970
  • Piaggio Ape 190 MPV 600 Calessino 1970
  • Piaggio Ape 190 MP 500 1971
  • Piaggio Ape 190 MP 550 1971
  • Piaggio Ape 190 MP 550 Calessino 1971
  • Piaggio Ape 190 MP 600 1971
  • Piaggio Ape 190 MPV 600 1971
  • Piaggio Ape 190 MPV 600 Calessino 1971
  • Piaggio Ape 190 MP 500 1972
  • Piaggio Ape 190 MP 550 1972
  • Piaggio Ape 190 MP 550 Calessino 1972
  • Piaggio Ape 190 MP 600 1972
  • Piaggio Ape 190 MPV 600 1972
  • Piaggio Ape 190 MPV 600 Calessino 1972
  • Piaggio Ape 190 MP 500 1973
  • Piaggio Ape 190 MP 600 1973
  • Piaggio Ape 190 MPV 600 1973
  • Piaggio Ape 190 MPV 600 Calessino 1973
  • Piaggio Ape 190 MP 500 1974
  • Piaggio Ape 190 MP 600 1974
  • Piaggio Ape 190 MPV 600 1974
  • Piaggio Ape 190 MPV 600 Calessino 1974
  • Piaggio Ape 190 MP 500 1975
  • Piaggio Ape 190 MP 600 1975
  • Piaggio Ape 190 MPV 600 1975
  • Piaggio Ape 190 MPV 600 Calessino 1975
  • Piaggio Ape 190 MP 500 1976
  • Piaggio Ape 190 MP 600 1976
  • Piaggio Ape 190 MPV 600 1976
  • Piaggio Ape 190 MPV 600 Calessino 1976
  • Piaggio Ape 190 MP 500 1977
  • Piaggio Ape 190 MP 600 1977
  • Piaggio Ape 190 MPV 600 1977
  • Piaggio Ape 190 MPV 600 Calessino 1977
  • Piaggio Ape 190 MP 500 1978
  • Piaggio Ape 190 MPV 600 Calessino 1978
  • Piaggio Ape 190 MPV 600 1978
  • Piaggio Ape 190 MP 600 1978
  • Piaggio Ape 190 P 601 V Calessino 1978
  • Piaggio Ape 190 P 601 1979
  • Piaggio Ape 190 P 601 V 1979
  • Piaggio Ape 190 P 601 V Calessino 1979
  • Piaggio Ape 190 P 501 1980
  • Piaggio Ape 190 P 601 1980
  • Piaggio Ape 190 P 601 V 1980
  • Piaggio Ape 190 P 601 V Calessino 1980
  • Piaggio Ape 190 P 501 1981
  • Piaggio Ape 190 P 601 1981
  • Piaggio Ape 190 P 601 V 1981
  • Piaggio Ape 190 P 601 V Calessino 1981
  • Piaggio Ape 190 P 501 1982
  • Piaggio Ape 190 P 601 1982
  • Piaggio Ape 190 P 601 V 1982
  • Piaggio Ape 190 P 601 V Calessino 1982
  • Piaggio Ape 190 P 501 1983
  • Piaggio Ape 190 P 601 1983
  • Piaggio Ape 190 P 601 V 1983
  • Piaggio Ape 190 P 601 V Calessino 1983
  • Piaggio Ape 190 P 601 V 1978
  • Piaggio Ape 190 P 601 1978
  • Piaggio Ape 190 P 501 1978
  • Piaggio Ape 190 P 501 1979

other_motorcycle_models