Przełączniki zespolone motocyklowe
Piaggio Beverly 250
Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?
Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:
- Uszkodzenia mechaniczne
- Zużycie elementów ruchomych
- Zabrudzenie
- Korozja
Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?
Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:
- Położenie przełącznika na kierownicy
- Sposób montażu
- Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla
Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.
Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?
Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:
- Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
- Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
- Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?
Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.
Posiadamy Przełączniki zespolone motocyklowe do Piaggio Beverly 250
- Piaggio Beverly 250 GT 2006
- Piaggio Beverly 250 i.e. Cruiser 2007
- Piaggio Beverly 250 GT 2007
- Piaggio Beverly 250 i.e. Tourer 2008
- Piaggio Beverly 250 GT 2005
- Piaggio Beverly 250 GT 2008
- Piaggio Beverly 250 i.e. Cruiser 2008
- Piaggio Beverly 250 i.e. Tourer 2009
- Piaggio Beverly 250 GT 2004
- Piaggio Beverly 250 2004
- Piaggio Beverly 250 2005
- Piaggio Beverly 250 2006
- Piaggio Beverly 250 2007
- Piaggio Beverly 250 i.e. 2007
- Piaggio Beverly 250 i.e. 2008
- Piaggio Beverly 250 i.e. Mic 2007
- Piaggio Beverly 250 i.e. Mic 2008
- Piaggio Beverly 250 i.e. Sport 2007
- Piaggio Beverly 250 i.e. Sport 2008
- Piaggio Beverly 250 RST 2004
- Piaggio Beverly 250 RST 2005
- Piaggio Beverly 250 RST 2006
- Piaggio Beverly 250 RST 2007
- Piaggio Beverly 250 i.e. 2006
- Piaggio Beverly 250 i.e. Sport 2006
- Piaggio Beverly 250 i.e. Cruiser 2009
- Piaggio Beverly 250 Tourer 2010
other_motorcycle_models
- Piaggio Beverly 500
- Piaggio Beverly 350
- Piaggio Beverly 125
- Piaggio Beverly 400
- Piaggio Beverly 300
- Piaggio Beverly 200
- Piaggio Free 50
- Piaggio Velofax 25
- Piaggio Free 25
- Piaggio Scatto 50
- Piaggio X10 350
- Piaggio X10 125
- Piaggio X7 300
- Piaggio SKR 150
- Piaggio X8 125
- Piaggio Xevo 400
- Piaggio Sfera 125
- Piaggio Hexagon 180
- Piaggio Sfera 80
- Piaggio Xevo 250
- Piaggio Xevo 125
- Piaggio Medley 150
- Piaggio Medley 125
- Piaggio Fly 50
- Piaggio Fly 150
- Piaggio Zip 125
- Piaggio Zip II 50
- Piaggio Zip 50
- Piaggio Zip 100
- Piaggio Liberty 50
- Piaggio Liberty 125
- Piaggio Liberty 150
- Piaggio Liberty 100
- Piaggio R 50
- Piaggio VESPINO 50
- Piaggio MP3 500
- Piaggio MP3 350
- Piaggio MP3 400
- Piaggio MP3 300
- Piaggio MP3 125
- Piaggio MP3 250
- Piaggio Si 50
- Piaggio Si 25