Przełączniki zespolone motocyklowe
Piaggio Si 50
Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?
Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:
- Uszkodzenia mechaniczne
- Zużycie elementów ruchomych
- Zabrudzenie
- Korozja
Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?
Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:
- Położenie przełącznika na kierownicy
- Sposób montażu
- Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla
Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.
Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?
Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:
- Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
- Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
- Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?
Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
Posiadamy Przełączniki zespolone motocyklowe do Piaggio Si 50
- Piaggio Si 50 FL Lusso 03.88- 50 km/h 1988
- Piaggio Si 50 FL Lusso 07.92- 50 km/h 1992
- Piaggio Si 50 Monte Carlo Lusso 50 km/h z kierunkowskazami 1994
- Piaggio Si 50 Monte Carlo 40 km/h z kierunkowskazami 1984
- Piaggio Si 50 Monte Carlo 40 km/h z kierunkowskazami 1985
- Piaggio Si 50 Monte Carlo 40 km/h z kierunkowskazami 1986
- Piaggio Si 50 Monte Carlo 50 km/h z kierunkowskazami 1987
- Piaggio Si 50 Monte Carlo 50 km/h z kierunkowskazami 1988
- Piaggio Si 50 Monte Carlo Lusso 50 km/h z kierunkowskazami 1989
- Piaggio Si 50 Monte Carlo Lusso 50 km/h z kierunkowskazami 1990
- Piaggio Si 50 Monte Carlo Lusso 50 km/h z kierunkowskazami 1991
- Piaggio Si 50 Monte Carlo Lusso 50 km/h z kierunkowskazami 1992
- Piaggio Si 50 Monte Carlo Lusso 50 km/h z kierunkowskazami 1993
- Piaggio Si 50 Monte Carlo Lusso 50 km/h z kierunkowskazami 1995
- Piaggio Si 50 Monte Carlo Lusso 50 km/h z kierunkowskazami 1996
- Piaggio Si 50 BL 40 km/h z kierunkowskazami 1980
- Piaggio Si 50 BL 40 km/h z kierunkowskazami 1981
- Piaggio Si 50 BL 40 km/h z kierunkowskazami 1982
- Piaggio Si 50 BL 40 km/h z kierunkowskazami 1983
- Piaggio Si 50 FL Lusso 03.88- 50 km/h 1989
- Piaggio Si 50 FL Lusso 03.88- 50 km/h 1990
- Piaggio Si 50 FL Lusso 03.88- 50 km/h 1991
- Piaggio Si 50 FL Lusso 03.88- 50 km/h 1992
- Piaggio Si 50 FL Lusso 07.92- 50 km/h 1993
- Piaggio Si 50 FL Lusso 07.92- 50 km/h 1994
- Piaggio Si 50 FL Lusso 07.92- 50 km/h 1995
- Piaggio Si 50 FL Lusso 07.92- 50 km/h 1996
- Piaggio Si 50 Monte Carlo 40 km/h z kierunkowskazami 1983
- Piaggio Si 50 Monte Carlo 50 km/h z kierunkowskazami 1986
- Piaggio Si 50 Monte Carlo Lusso 50 km/h z kierunkowskazami 1988
- Piaggio Si 50 BL 40 km/h z kierunkowskazami 1979
- Piaggio Si 50 1978
- Piaggio Si 50 1984
- Piaggio Si 50 1985
- Piaggio Si 50 1986
- Piaggio Si 50 Lusso 1987
- Piaggio Si 50 Lusso 1988
- Piaggio Si 50 Lusso 1989
- Piaggio Si 50 Lusso 1990
- Piaggio Si 50 Lusso 1991
- Piaggio Si 50 Lusso 1992
- Piaggio Si 50 Lusso 1993
- Piaggio Si 50 Lusso 1994
- Piaggio Si 50 Lusso 1995
- Piaggio Si 50 Lusso 1996
- Piaggio Si 50 Lusso Monte Carlo 1991
- Piaggio Si 50 Lusso Monte Carlo 1987
- Piaggio Si 50 Lusso Monte Carlo 1990
other_motorcycle_models
- Piaggio Si 25
- Aprilia Scarabeo 200
- Aprilia Scarabeo 125
- Italjet Dragster 125
- Aprilia SR 50
- Piaggio Boxer 50
- Piaggio Ciao 25
- Piaggio Bravo 25
- Piaggio Boxer 25
- Piaggio Ciao 50
- Piaggio Free 50
- Piaggio Velofax 25
- Piaggio Free 25
- Piaggio Scatto 50
- Piaggio X10 350
- Piaggio X10 125
- Piaggio X7 300
- Piaggio SKR 150
- Piaggio X8 125
- Piaggio Xevo 400
- Piaggio Sfera 125
- Piaggio Hexagon 180
- Piaggio Sfera 80
- Piaggio Xevo 250
- Piaggio Xevo 125
- Piaggio Medley 150
- Piaggio Medley 125
- Piaggio Fly 50
- Piaggio Fly 150
- Piaggio Beverly 500
- Piaggio Beverly 250
- Piaggio Beverly 350
- Piaggio Beverly 125
- Piaggio Beverly 400
- Piaggio Beverly 300
- Piaggio Zip 125
- Piaggio Zip II 50
- Piaggio Zip 50
- Piaggio Zip 100
- Piaggio Liberty 50
- Piaggio Liberty 125
- Piaggio Liberty 150
- Piaggio Liberty 100
- Piaggio R 50
- Piaggio VESPINO 50
- Piaggio MP3 500
- Piaggio MP3 350
- Piaggio MP3 400
- Piaggio MP3 300