Przełączniki zespolone motocyklowe
Polaris Sportsman 700
Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?
Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:
- Uszkodzenia mechaniczne
- Zużycie elementów ruchomych
- Zabrudzenie
- Korozja
Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?
Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:
- Położenie przełącznika na kierownicy
- Sposób montażu
- Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla
Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.
Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?
Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:
- Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
- Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
- Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?
Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.
Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Posiadamy Przełączniki zespolone motocyklowe do Polaris Sportsman 700
- Polaris Sportsman 700 2006
- Polaris Sportsman 700 EFI 2006
- Polaris Sportsman 700 EFI 2003
- Polaris Sportsman 700 X2 EFI 2008
- Polaris Sportsman 700 2002
- Polaris Sportsman 700 2003
- Polaris Sportsman 700 2004
- Polaris Sportsman 700 2005
- Polaris Sportsman 700 EFI 2005
- Polaris Sportsman 700 4x4 EFI 2002
- Polaris Sportsman 700 4x4 EFI 2007
- Polaris Sportsman 700 4x4 EFI 2008
- Polaris Sportsman 700 2001
- Polaris Sportsman 700 2009
- Polaris Sportsman 700 EFI 2004
- Polaris Sportsman 700 MV 2005
- Polaris Sportsman 700 MV 2006
- Polaris Sportsman 700 MV 2007
- Polaris Sportsman 700 2007
- Polaris Sportsman 700 2008
other_motorcycle_models
- Polaris Sportsman 325
- Polaris Sportsman 500
- Polaris Sportsman 800
- Polaris Sportsman 350
- Polaris Sportsman 300
- Polaris Sportsman 550
- Polaris Sportsman 850
- Polaris Sportsman 1000
- Polaris Sportsman 110
- Polaris Sportsman 400
- Polaris Sportsman 450
- Polaris Sportsman 570
- Polaris Sportsman 335
- Polaris Sportsman 425
- Polaris Sportsman 355
- Polaris Sportsman 600
- Polaris Sportsman 900
- Polaris Sportsman 90
- Polaris Sportsman 250
- Polaris Voyageur 650
- Polaris Trail Blazer 400
- Polaris Pro XD 4000 900
- Polaris Titan 1000
- Polaris RZR 1000
- Polaris Titan 800
- Polaris RZR 900
- Polaris RZR 2000
- Polaris RZR 200
- Polaris RZR 170
- Polaris RZR Trail 570
- Polaris RZR Trail 900
- Polaris RZR Trail 1000
- Polaris Ranger 0
- Polaris Ranger 650
- Polaris Ranger 570
- Polaris Ranger 900
- Polaris Ranger 800
- Polaris Ranger 150
- Polaris Ranger 700
- Polaris Ranger 500
- Polaris Ranger 1000
- Polaris Outlaw 110
- Polaris Phoenix 200
- Polaris Outlaw 70
- Polaris Magnum 425
- Polaris Switchback 850
- Polaris Switchback 650
- Polaris Switchback 550
- Polaris Indy 550