Przełączniki zespolone motocyklowe
Sachs 49er 50
Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?
Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:
- Uszkodzenia mechaniczne
- Zużycie elementów ruchomych
- Zabrudzenie
- Korozja
Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?
Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:
- Położenie przełącznika na kierownicy
- Sposób montażu
- Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla
Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.
Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?
Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:
- Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
- Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
- Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?
Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.
Posiadamy Przełączniki zespolone motocyklowe do Sachs 49er 50
- Sachs 49er 50 4T 2006
- Sachs 49er 50 4T 12 cali 2007
- Sachs 49er 50 4T 12 cali 2008
- Sachs 49er 50 II 2T 2009
- Sachs 49er 50 II 2T 2010
- Sachs 49er 50 4T 10 cali 2006
- Sachs 49er 50 4T 12 cali 2009
- Sachs 49er 50 4T 10 cali 2005
- Sachs 49er 50 II 2010
- Sachs 49er 50 II 2011
other_motorcycle_models
- Sachs Optima 50
- Sachs MadAss 50
- Sachs SX1 50
- Sachs Futuro 125
- Sachs Speedforce 50
- Sachs XTC-N 125
- Sachs XTC 125
- Sachs Bee 50
- Sachs Roadster 125
- Sachs Bee 125
- Sachs ZZ 125
- Sachs ZX 50
- Sachs X-Road 125
- Sachs T-Rex 50
- Sachs T-Rex 100
- Sachs Swing 50
- Sachs SR 80 Samba
- Sachs SR 50 Samba
- Sachs Splinter 50
- Sachs SR 125 Samba
- Sachs Reggae 50
- Sachs Prima 25
- Sachs MX-1 25
- Sachs MadAss 125
- Sachs Limbo 50
- Sachs Helix 150
- Sachs KX 50
- Sachs B 805
- Sachs 4Rock 250
- Sachs 4Rock 150
- Sachs ZX 125
- Sachs Roadster 650
- Sachs Roadster 800
- Sachs Speedjet 50
- Sachs Quattrocento 400
- Sachs MX-1 125
- Sachs Limbo 25
- Sachs Eagle 50
- Sachs K 180
- Sachs Eagle 125
- Sachs SX2 50
- Sachs ATV 650
- Sachs 4Rock 450
- Sachs Dirty Devil 125
- Sachs Helix 100
- Sachs Squab 50
- Sachs Prima-E 0