Przełączniki zespolone motocyklowe
Suzuki DR 200
Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?
Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:
- Uszkodzenia mechaniczne
- Zużycie elementów ruchomych
- Zabrudzenie
- Korozja
Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?
Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:
- Położenie przełącznika na kierownicy
- Sposób montażu
- Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla
Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.
Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?
Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:
- Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
- Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
- Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?
Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.
Posiadamy Przełączniki zespolone motocyklowe do Suzuki DR 200
- Suzuki DR 200 1986
- Suzuki DR 200 1987
- Suzuki DR 200 1988
- Suzuki DR 200 1989
- Suzuki DR 200 1990
- Suzuki DR 200 1991
- Suzuki DR 200 SE 1995
- Suzuki DR 200 SE 1996
- Suzuki DR 200 SE 1997
- Suzuki DR 200 SE 1998
- Suzuki DR 200 SE 1999
- Suzuki DR 200 SE 2000
- Suzuki DR 200 SE 2001
- Suzuki DR 200 SE 2002
- Suzuki DR 200 SE
- Suzuki DR 200 SE 2004
- Suzuki DR 200 SE 2005
- Suzuki DR 200 SE 2006
- Suzuki DR 200 SE 2007
- Suzuki DR 200 SE 2008
- Suzuki DR 200 SE 2009
- Suzuki DR 200 S Dual Sport 2015
- Suzuki DR 200 S Dual Sport 2016
- Suzuki DR 200 S Dual Sport 2017
- Suzuki DR 200 S Dual Sport 2018
- Suzuki DR 200 S Dual Sport 2019
- Suzuki DR 200 S Dual Sport 2020
- Suzuki DR 200 SE 2013
- Suzuki DR 200 SE 2012
- Suzuki DR 200 SE 2011
- Suzuki DR 200 SE 2010
- Suzuki DR 200 SE 2003
other_motorcycle_models
- Suzuki DR 370
- Suzuki DR 500
- Suzuki DR 400
- Suzuki DR 250
- Suzuki DR 125
- Suzuki DR 650
- Suzuki DR 350
- Suzuki DR 100
- Suzuki DR 50
- Suzuki DR 600
- Suzuki DR 800 Big
- Suzuki DR 750 Big
- Suzuki DR-Z 50
- Suzuki DR-Z 400
- Suzuki DR-Z 250
- Suzuki DR-Z 125
- Suzuki DR-Z 70
- Suzuki DR-Z 110
- Suzuki LT-A 450
- Suzuki GW 250
- Suzuki T21 250
- Suzuki T20 250
- Suzuki GV 1200
- Suzuki GSF 1250
- Suzuki GS 425
- Suzuki GSX-S 950
- Suzuki LT-F 230
- Suzuki LT 160 Quadrunner
- Suzuki LT-Z 90 Quadsport
- Suzuki GT 380
- Suzuki TC 305
- Suzuki TC 120
- Suzuki T 350
- Suzuki SG 350
- Suzuki GV 700
- Suzuki GS 700
- Suzuki TS 90
- Suzuki TC 90
- Suzuki DL 1050
- Suzuki LT-F 250 Quadrunner
- Suzuki DS 250
- Suzuki LT 250 Quadrunner
- Suzuki T 250
- Suzuki TV 250
- Suzuki F 150
- Suzuki UH 150 Burgman
- Suzuki R 150
- Suzuki AN 150 Burgman