Przełączniki zespolone motocyklowe
Suzuki R 150
Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?
Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:
- Uszkodzenia mechaniczne
- Zużycie elementów ruchomych
- Zabrudzenie
- Korozja
Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?
Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:
- Położenie przełącznika na kierownicy
- Sposób montażu
- Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla
Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.
Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?
Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:
- Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
- Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
- Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?
Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
Posiadamy Przełączniki zespolone motocyklowe do Suzuki R 150
- Suzuki R 150 FI LC Raider 2022
- Suzuki R 150 FI LC Raider 2021
- Suzuki R 150 FI LC Raider 2020
- Suzuki R 150 FI LC Raider 2019
- Suzuki R 150 FI LC Raider 2018
- Suzuki R 150 FI LC Raider 2017
- Suzuki R 150 FI LC Raider 2016
other_motorcycle_models
- Suzuki GSX-R 400
- Suzuki GSX 250
- Suzuki GSX-R 250
- Suzuki TS 250
- Suzuki T 125
- Suzuki GSX-R 1000
- Suzuki GSX 1300 Hayabusa
- Suzuki RM-X 250
- Suzuki RF 900
- Suzuki RF 600
- Suzuki UC 150
- Suzuki TL 1000
- Suzuki GSX-R 750
- Suzuki DR 650
- Suzuki DR 500
- Suzuki AN 400 Burgman
- Suzuki AN 250 Burgman
- Suzuki LT 250 Quadracer
- Suzuki TS 200
- Suzuki TS 125
- Suzuki DR 600
- Suzuki LT 500 Quadracer
- Suzuki C 109 1800
- Suzuki M 109 1800
- Suzuki VLR 1800 Intruder
- Suzuki VZR 1800 Intruder
- Suzuki RM 85
- Suzuki RS 175
- Suzuki RM 80
- Suzuki RS 250
- Suzuki RM 60
- Suzuki RM 50
- Suzuki RM 370
- Suzuki RM 125
- Suzuki RM 100
- Suzuki RM 250
- Suzuki RM 65
- Suzuki RM 500
- Suzuki RM 465
- Suzuki RM 400
- Suzuki TC 185
- Suzuki DL 1050 V-Strom
- Suzuki GS 550
- Suzuki SV 650
- Suzuki AY 50 Katana
- Suzuki LT-A 450
- Suzuki GW 250
- Suzuki T21 250
- Suzuki T20 250