Przełączniki zespolone motocyklowe
Tauris Cubana 50
Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?
Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:
- Uszkodzenia mechaniczne
- Zużycie elementów ruchomych
- Zabrudzenie
- Korozja
Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?
Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:
- Położenie przełącznika na kierownicy
- Sposób montażu
- Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla
Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.
Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?
Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:
- Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
- Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
- Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?
Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.
Posiadamy Przełączniki zespolone motocyklowe do Tauris Cubana 50
- Tauris Cubana 50 2T 2011
- Tauris Cubana 50 4T 2011
- Tauris Cubana 50 2T 2012
- Tauris Cubana 50 4T 2012
- Tauris Cubana 50 2T 2010
- Tauris Cubana 50 4T 2010
- Tauris Cubana 50 Military 2T 2012
- Tauris Cubana 50 2T 2013
- Tauris Cubana 50 Military 2T 2013
- Tauris Cubana 50 2T 2014
- Tauris Cubana 50 2T 2015
- Tauris Cubana 50 2T 2016
- Tauris Cubana 50 4T 2013
- Tauris Cubana 50 4T 2014
- Tauris Cubana 50 4T 2015
- Tauris Cubana 50 4T 2016
other_motorcycle_models
- Tauris Cubana II 125
- Tauris Cubana 125
- Tauris E3 0
- Tauris Avenida 125
- Tauris Samba 50
- Tauris Firefly 50
- Tauris E3
- Tauris Strada 50
- Tauris Strada 125
- Tauris Ricambi 125
- Tauris Piccadilly 50
- Tauris Piccadilly 125
- Tauris Movida 50
- Tauris Mistral 50
- Tauris Movida 125
- Tauris Fuego II 50
- Tauris Freccia 125
- Tauris Freccia 50
- Tauris Fiera 50
- Tauris Fiera 125
- Tauris Estoril 50
- Tauris Corona 50
- Tauris Capri 50
- Tauris Capri 125
- Tauris Broadway 125
- Tauris Brisa 50
- Tauris Avenida II 125
- Tauris Blitz
- Tauris Grand King 125
- Tauris Rumba 125
- Tauris Brio 50
- Tauris Fuego 50
- Tauris Mambo 125
- Tauris Mambo 50