Przełączniki zespolone motocyklowe
Tomos SE 50
Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?
Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:
- Uszkodzenia mechaniczne
- Zużycie elementów ruchomych
- Zabrudzenie
- Korozja
Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?
Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:
- Położenie przełącznika na kierownicy
- Sposób montażu
- Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla
Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.
Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?
Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:
- Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
- Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
- Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?
Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
Posiadamy Przełączniki zespolone motocyklowe do Tomos SE 50
- Tomos SE 50 2005
- Tomos SE 50 2006
- Tomos SE 50 2007
- Tomos SE 50 2008
- Tomos SE 50 2009
- Tomos SE 50 2010
- Tomos SE 50 2011
- Tomos SE 50 2012
- Tomos SE 50 2013
- Tomos SE 50 2015
- Tomos SE 50 2014
other_motorcycle_models
- Tomos SE 125
- Tomos MC 50
- Tomos AT 50
- Tomos NTX 50
- Tomos ATX 50
- Tomos A3 50
- Tomos A35 50
- Tomos A55 50
- Tomos BT 50
- Tomos Automatik 50
- Tomos APN 6 50
- Tomos Colibri 50
- Tomos CTX 50
- Tomos Califone 25 50
- Tomos ST 50
- Tomos ATC 50
- Tomos Alpino 50
- Tomos Wizard 50
- Tomos Wizard 25 50
- Tomos Sport'R 25 50
- Tomos Sport'R 50
- Tomos Targa 50
- Tomos Hip Hop 50
- Tomos Luxe 50
- Tomos Standard 25 50
- Tomos Standard 50
- Tomos Racing 50
- Tomos Funtastic 50
- Tomos Flexer 50
- Tomos Flexer 25 50
- Tomos Revival 50
- Tomos Streetmate 50
- Tomos Roadie 50
- Tomos Sprint 50
- Tomos Sprint Sport 50
- Tomos Classic 25 50
- Tomos Classic 50
- Tomos Quadro 25 50
- Tomos Quadro 50
- Tomos Street Soul 50
- Tomos MC 125
- Tomos SM 125
- Tomos CTX 80
- Tomos Youngst 50
- Tomos Arrow 50
- Tomos New Youngst 50 Racing