Przełączniki zespolone motocyklowe
Vespa LX 50
Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?
Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:
- Uszkodzenia mechaniczne
- Zużycie elementów ruchomych
- Zabrudzenie
- Korozja
Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?
Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:
- Położenie przełącznika na kierownicy
- Sposób montażu
- Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla
Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.
Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?
Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:
- Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
- Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
- Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?
Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.
Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Posiadamy Przełączniki zespolone motocyklowe do Vespa LX 50
- Vespa LX 50 4T 4V 2011
- Vespa LX 50 2T 2011
- Vespa LX 50 Touring 2T 2010
- Vespa LX 50 Touring 2T 2011
- Vespa LX 50 Touring 4T 4V 2010
- Vespa LX 50 Touring 4T 4V 2011
- Vespa LX 50 2T 2012
- Vespa LX 50 4T 4V 2012
- Vespa LX 50 Touring 2T 2012
- Vespa LX 50 Touring 4T 4V 2012
- Vespa LX 50 2T 2008
- Vespa LX 50 2T 2009
- Vespa LX 50 2T 2010
- Vespa LX 50 4T 4V 2010
- Vespa LX 50 2T 2013
- Vespa LX 50 x Touring 2T 2013
- Vespa LX 50 4V 4T 2013
- Vespa LX 50 Touring 4V 4T 2013
- Vespa LX 50 2T 2006
- Vespa LX 50 2T 2007
- Vespa LX 50 2T 2005
- Vespa LX 50 2014
- Vespa LX 50 4T 2014
- Vespa LX 50 Touring 4T 4V 2014
- Vespa LX 50 Touring 2014
- Vespa LX 50 Touring 2012
- Vespa LX 50 Touring 2011
- Vespa LX 50 4T 2009
- Vespa LX 50 4T 2008
- Vespa LX 50 4T 2007
- Vespa LX 50 4T 2006
- Vespa LX 50 4T 2005
- Vespa LX 50 Touring 2010
- Vespa LX 50 FL 4T 2009
- Vespa LX 50 FL 2T 2009
- Vespa LX 50 FL 2T 2010
- Vespa LX 50 FL 4T 2010
- Vespa LX 50 FL 2T 2011
- Vespa LX 50 FL 4T 2011
- Vespa LX 50 FL 2T 2012
- Vespa LX 50 FL 2T 2013
other_motorcycle_models
- Vespa LX 125
- Vespa LX 150
- Vespa Primavera 125
- Vespa Primavera 150
- Vespa LXV 150
- Vespa LXV 125
- Vespa LXV 50
- Vespa Elettrica 0
- Vespa S 150
- Vespa P 200
- Vespa SS 180
- Vespa PK 80
- Vespa GTV 250
- Vespa GL 150
- Vespa PX 150
- Vespa Sprint 150
- Vespa V 150
- Vespa Sei Giorni 300
- Vespa GTV 300
- Vespa GTS 300
- Vespa Sport 100
- Vespa V 90
- Vespa 946 125
- Vespa S 125
- Vespa Cosa 125
- Vespa PK 125
- Vespa T2 125
- Vespa PX 125
- Vespa V 125
- Vespa Sprint 125
- Vespa GTS 125
- Vespa Sprint 50
- Vespa S 50
- Vespa Spezial 50
- Vespa PK 50
- Vespa ET2 50
- Vespa Primavera 50
- Vespa FL 2 50
- Vespa FL 50
- Vespa PK 75
- Vespa GT 250
- Vespa GTS 250
- Vespa PX 80