Przełączniki zespolone motocyklowe
Yamaha V 50 Mate
Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?
Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:
- Uszkodzenia mechaniczne
- Zużycie elementów ruchomych
- Zabrudzenie
- Korozja
Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?
Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:
- Położenie przełącznika na kierownicy
- Sposób montażu
- Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla
Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.
Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?
Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:
- Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
- Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
- Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?
Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
Posiadamy Przełączniki zespolone motocyklowe do Yamaha V 50 Mate
- Yamaha V 50 Mate 1971
- Yamaha V 50 Mate 1972
- Yamaha V 50 A Mate 1973
- Yamaha V 50 Mate 1973
- Yamaha V 50 A Mate 1974
- Yamaha V 50 Mate 1974
- Yamaha V 50 Mate 1975
- Yamaha V 50 M Mate 1977
- Yamaha V 50 M Mate 1978
- Yamaha V 50 M Mate 1979
- Yamaha V 50 M Mate 1981
- Yamaha V 50 M Mate 1982
- Yamaha V 50 M Mate 1983
- Yamaha V 50 M Mate 1980
other_motorcycle_models
- Yamaha V 75
- Yamaha V 50
- Yamaha V 80 Mate
- Yamaha V 90
- Yamaha V
- Yamaha V 75 Mate
- Yamaha YFS 200
- Yamaha YFZ 350
- Yamaha YFZ 450
- Yamaha Venture 480
- Yamaha VX 1800
- Yamaha VX 1050
- Yamaha V-Max 1700
- Yamaha V-Max 1200
- Yamaha VX 1100
- Yamaha V-Max 700
- Yamaha V-Max 800
- Yamaha V-Max 750
- Yamaha V-Max 540
- Yamaha Venture 700
- Yamaha Venture 600
- Yamaha Venture 500
- Yamaha V-Max 600
- Yamaha V-Max 500
- Yamaha Venture 1100
- Yamaha VX 700 Wave Runner
- Yamaha VX 1800 Wave Runner
- Yamaha VX 1100 Wave Runner
- Yamaha VX 1050 Wave Runner
- Yamaha VF 250 VMax SHO
- Yamaha VF 225 VMax SHO
- Yamaha VF 200 VMax SHO
- Yamaha SR Viper 1000
- Yamaha RS Venture 1000
- Yamaha RS Viking 1000
- Yamaha RS Vector 1050
- Yamaha RS Vector 1000
- Yamaha SX Viper 700
- Yamaha RS Venture 1050
- Yamaha SR Viper 1050
- Yamaha RS Viking 1000 Professional
- Yamaha SR Venture 1000
- Yamaha XV 700
- Yamaha XV 400
- Yamaha XV 1100
- Yamaha XV 750
- Yamaha XV 535
- Yamaha XVS 650
- Yamaha XVS 950