Przełączniki zespolone motocyklowe
Yamaha XP 530 T-Max
Co warto wiedzieć o przełączniku zespolonym?
Przełączniki zespolone motocyklowe sporo ci ułatwią, o ile będą sprawne i odpowiednio dobrane do jednośladu. Ze względu na położenie, przełączniki są narażone na szereg czynników, w tym warunki atmosferyczne i uderzenia. W efekcie, do najczęstszych awarii przełączników zespolonych należą:
- Uszkodzenia mechaniczne
- Zużycie elementów ruchomych
- Zabrudzenie
- Korozja
Tylko niektóre z tych uszkodzeń będziesz mógł usunąć samodzielnie, czyszcząc lub wymieniając dany element przełącznika. Większość będzie wymagała wymiany przełącznika. A warto to zrobić nie tylko ze względu na względnie niewielkie koszty wymiany, ale i ze względu na funkcję, jaką pełni nawet prosty przełącznik zespolony w twoim motocyklu.
Na co zwrócić uwagę przy wyborze przełączników zespolonych?
Przyciski na przełącznikach są ułożone według typowego wzorca. Nie oznacza to jednak, że możesz bez problemu wymienić dany przełącznik na inny. Pamiętaj, że w przypadku przełącznika zespolonego ważne są także:
- Położenie przełącznika na kierownicy
- Sposób montażu
- Łączenie przełącznika z poszczególnymi układami motocykla
Z tych powodów, przełączniki są elementami dedykowanymi, przypisanymi konkretnym modelom lub co najmniej grupom modeli motocykli. Z uniwersalnych przełączników motocyklowych korzystają w zasadzie tylko najprostsze pojazdy.
Czy do motocykla mogę zamontować nietypowe przełączniki?
Nietypowe przełączniki zespolone to produkty niepopularne, ale dostępne. Zwykle są one przygotowane pod nietypowy styl retro lub urozmaicone kolorystycznie. Wybierając taki przełącznik zwróć jednak uwagę na to:
- Czy przełącznik pasuje do kierownicy?
- Czy przełącznik ma odpowiednie połączenie z układami motocykla?
- Czy zamontowany przełącznik pozwala łatwo operować przyciskami?
Tylko po spełnieniu tych kryteriów będziesz mógł sprawnie i bezpiecznie kontrolować mechanizmami za pomocą nowego przełącznika zespolonego.
Posiadamy Przełączniki zespolone motocyklowe do Yamaha XP 530 T-Max
- Yamaha XP 530 A Tmax ABS 2012
- Yamaha XP 530 Tmax 2012
- Yamaha XP 530 Tmax 2013
- Yamaha XP 530 Tmax Black Max 2013
- Yamaha XP 530 Tmax 2014
- Yamaha XP 530 Tmax Bronze Max 2014
- Yamaha XP 530 Tmax 2015
- Yamaha XP 530 Tmax 2016
- Yamaha XP 530 A Tmax ABS 2013
- Yamaha XP 530 A TMax Black Max ABS 2013
- Yamaha XP 530 A Tmax ABS 2014
- Yamaha XP 530 A Tmax Bronze Max ABS 2014
- Yamaha XP 530 A Tmax ABS 2015
- Yamaha XP 530 A Tmax ABS 2016
- Yamaha XP 530 A TMax Lux ABS 2016
- Yamaha XP 530 A Tmax ABS 2017
- Yamaha XP 530 A Tmax ABS 2018
- Yamaha XP 530 DX Tmax ABS 2017
- Yamaha XP 530 DX Tmax ABS 2018
- Yamaha XP 530 SP TMax Iron Max 2015
- Yamaha XP 530 SP A TMax Iron Max ABS 2015
- Yamaha XP 530 SP A TMax Iron Max ABS 2016
- Yamaha XP 530 SX Tmax ABS 2017
- Yamaha XP 530 SX Tmax ABS 2018
- Yamaha XP 530 A Tmax ABS 2019
- Yamaha XP 530 DX Tmax ABS 2019
- Yamaha XP 530 SX Tmax ABS 2019
- Yamaha XP 530 SX TMax Sport Edition ABS 2019
- Yamaha XP 530 DX TMax ABS 2020
- Yamaha XP 530 SX TMax Sport Edition ABS 2020
- Yamaha XP 530 T-Max Iron Max 2016
- Yamaha XP 530 T-Max Lux Max 2016
other_motorcycle_models
- Yamaha XP 560
- Yamaha XP 500
- Yamaha XP 530
- Yamaha XP 500 T-Max
- Yamaha XP 560 T-Max
- Yamaha YFM 350
- Yamaha YFM 250
- Yamaha MT-250
- Yamaha FJR 1300
- Yamaha YFM 660
- Yamaha YFM 700
- Yamaha YFM 550
- Yamaha YFM 90
- Yamaha YFM 400
- Yamaha YFM 225
- Yamaha YFM 300
- Yamaha YFM 200
- Yamaha YFM 100
- Yamaha YFM 80
- Yamaha YXR 700
- Yamaha YXR 660
- Yamaha YXP 1000
- Yamaha YXP 700
- Yamaha YXM 700
- Yamaha YXE 700
- Yamaha YXE 850
- Yamaha YXC 700
- Yamaha EC-03
- Yamaha SX Venom 400
- Yamaha Venture 480
- Yamaha Sno Scoot 200
- Yamaha YA 25
- Yamaha XZ 550
- Yamaha XS 650
- Yamaha VK 540
- Yamaha V 75
- Yamaha RS 100
- Yamaha GPX 338
- Yamaha SW 433
- Yamaha V 50
- Yamaha SW 396
- Yamaha SG 25
- Yamaha SDR 200
- Yamaha RX 50
- Yamaha PW 0
- Yamaha LT-2 100
- Yamaha LB 50
- Yamaha GP 643
- Yamaha GP 433