check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Yamaha XP 530 T-Max

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 766
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki  - HF204 -15%

30,52 zł

35,90 zł

Najniższa cena: 35,90 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki - HF204

stars    (22)
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1 -5%

8,93 zł

9,40 zł

Najniższa cena: 9,40 zł

Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1

stars    (5)
Filtr oleju K&N KN204-1 - KN-204-1
Świeca zapłonowa NGK CR7E - CR7E -10%

33,48 zł

37,20 zł

Najniższa cena: 37,20 zł

Świeca zapłonowa NGK CR7E - CR7E

stars    (1)
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 RC Racing  - HF204RC -15%

37,47 zł

44,08 zł

Najniższa cena: 44,08 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 204 RC Racing - HF204RC

stars    (22)
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 30x39x4 - S410485012009 -10%

11,94 zł

13,27 zł

Najniższa cena: 13,27 zł

Uszczelka kolektora wydechowego Athena 30x39x4 - S410485012009

Świeca zapłonowa NGK CR7EIX irydowa - CR7EIX -10%

60,75 zł

67,50 zł

Najniższa cena: 67,50 zł

Świeca zapłonowa NGK CR7EIX irydowa - CR7EIX

stars    (2)
Filtr oleju HifloFiltro HF 147 Kymco/Yamaha  - HF147 -15%

28,31 zł

33,30 zł

Najniższa cena: 33,30 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 147 Kymco/Yamaha - HF147

stars    (1)
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 43x55x9,5/10,5 - FSD-043R -5%

71,16 zł

74,90 zł

Najniższa cena: 74,90 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 43x55x9,5/10,5 - FSD-043R

stars    (1)
Filtr oleju K&N KN204 - KN-204

58,00 zł

Filtr oleju K&N KN204 - KN-204

stars    (22)
Kołek montażowy Tourmax do owiewek 1szt. - RVT-PR10 -5%

3,51 zł

3,69 zł

Najniższa cena: 3,69 zł

Kołek montażowy Tourmax do owiewek 1szt. - RVT-PR10

stars    (1)
Płytka zaworowa JMP 7,5 [1,95 mm]
Uszczelniacz zaworowy Athena - P400485420601 -10%

9,00 zł

10,00 zł

Najniższa cena: 10,00 zł

Uszczelniacz zaworowy Athena - P400485420601

Filtr oleju HifloFiltro HF 951 Honda  - hf951 -15%

22,53 zł

26,50 zł

Najniższa cena: 26,50 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 951 Honda - hf951

stars    (1)
Świeca zapłonowa NGK CPR8EB-9 - CPR8EB-9 -10%

34,11 zł

37,90 zł

Najniższa cena: 37,90 zł

Świeca zapłonowa NGK CPR8EB-9 - CPR8EB-9

Kołek montażowy do owiewek Tourmax 1 szt. Yamaha FJR FZ1 - RVT-PR07 -5%

2,84 zł

2,99 zł

Najniższa cena: 2,99 zł

Kołek montażowy do owiewek Tourmax 1 szt. Yamaha FJR FZ1 - RVT-PR07

Akumulator żelowy 12V 11 Ah WM Motor YTZ12S
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x55,1x9,5/10 - P40FORK455057 -10%
Automat stopu przód JMP
Akumulator żelowy 12V 11 Ah JMT YTZ12S (WPZ12S)

266,23 zł

dostawa 0 zł

Akumulator żelowy 12V 11 Ah JMT YTZ12S (WPZ12S)

stars    (3)
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 C chromowany  - HF204C -15%

45,94 zł

54,05 zł

Najniższa cena: 54,05 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 204 C chromowany - HF204C

stars    (22)
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x53x8/10,5 - P40FORK455166 -10%

43,65 zł

48,50 zł

Najniższa cena: 48,50 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 41x53x8/10,5 - P40FORK455166

stars    (1)
Wyłącznik główny zasilania  - BA18
Filtr oleju HifloFiltro HF 985 Kymco/Yamaha  - HF985 -15%

22,10 zł

26,00 zł

Najniższa cena: 26,00 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 985 Kymco/Yamaha - HF985

Czujnik sprzęgła Yamaha - 134908

Posiadamy Części motocyklowe do Yamaha XP 530 T-Max

  • Yamaha XP 530 A Tmax ABS 2012
  • Yamaha XP 530 Tmax 2012
  • Yamaha XP 530 Tmax 2013
  • Yamaha XP 530 Tmax Black Max 2013
  • Yamaha XP 530 Tmax 2014
  • Yamaha XP 530 Tmax Bronze Max 2014
  • Yamaha XP 530 Tmax 2015
  • Yamaha XP 530 Tmax 2016
  • Yamaha XP 530 A Tmax ABS 2013
  • Yamaha XP 530 A TMax Black Max ABS 2013
  • Yamaha XP 530 A Tmax ABS 2014
  • Yamaha XP 530 A Tmax Bronze Max ABS 2014
  • Yamaha XP 530 A Tmax ABS 2015
  • Yamaha XP 530 A Tmax ABS 2016
  • Yamaha XP 530 A TMax Lux ABS 2016
  • Yamaha XP 530 A Tmax ABS 2017
  • Yamaha XP 530 A Tmax ABS 2018
  • Yamaha XP 530 DX Tmax ABS 2017
  • Yamaha XP 530 DX Tmax ABS 2018
  • Yamaha XP 530 SP TMax Iron Max 2015
  • Yamaha XP 530 SP A TMax Iron Max ABS 2015
  • Yamaha XP 530 SP A TMax Iron Max ABS 2016
  • Yamaha XP 530 SX Tmax ABS 2017
  • Yamaha XP 530 SX Tmax ABS 2018
  • Yamaha XP 530 A Tmax ABS 2019
  • Yamaha XP 530 DX Tmax ABS 2019
  • Yamaha XP 530 SX Tmax ABS 2019
  • Yamaha XP 530 SX TMax Sport Edition ABS 2019
  • Yamaha XP 530 DX TMax ABS 2020
  • Yamaha XP 530 SX TMax Sport Edition ABS 2020
  • Yamaha XP 530 T-Max Iron Max 2016
  • Yamaha XP 530 T-Max Lux Max 2016

other_motorcycle_models

Yamaha XP 530 T-Max

Części motocyklowe

Flagowa seria maksi skuterów Yamahy weszła na rynek w 2001 roku. Od czasów premiery na targach w Neapolu wyrobiła sobie ugruntowaną pozycję wśród zróżnicowanej grupy dorosłych "skuterzystów" na całym globie. Używali jej biznesmeni, bo stonowana linia nadwozia pasowała do eleganckich garniturów, zaś dostawcy ładunków wszelkiej maści upodobali sobie ją za sprawą dużych możliwości transportowych. Dzięki udanej konstrukcji wyjściowej i atrakcyjnemu wyglądowi przez kilkanaście lat produkcji nie zachodziły w niej większe zmiany, jedyne modernizacje ograniczono do facelifting-ów i sezonowych wersji kolorystycznych. W 2012 roku gama T-Max, bo o niej mowa, doczekała się zupełnie nowej odsłony. Zyskała bardziej agresywną stylizację, jeszcze lepsze właściwości jezdne i mocniejsze serce. Nikt, kto zobaczył świeżego członka rodziny XP na targach w Los Angeles, nie przeszedł obok stoiska japońskiego koncernu z Hamamatsu obojętnie.

Nowy T-Max 530 prezentuje się zjawiskowo, widać że nadwozie zostało szczegółowo dopracowane nawet w najmniejszym detalu. Zwarta bryła nadwozia nacechowana jest licznymi załamaniami i ostrymi liniami, które spektakularnie przeplatają się z czarno-białym malowaniem karoserii. Można śmiało oznajmić że wyglądem nie ustępuje najbardziej dynamicznym motocyklom z stajni Yamahy, nawet tym klasy SuperSport.

Aerodynamiczne kształty zdradzają sportowego ducha jednośladu, jednakże nie można zarzucić "530-stce" braku funkcjonalności poprzednika. Nawet na tej płaszczyźnie widać dużą poprawę, choć właściciele protoplasty zawsze twierdzili że nie może być już lepiej. Wysoka szyba ochronna zyskała regulację wysokości położenia, co więcej zamocowano ją do przedniej czaszy na tulejach dystansujących. Dzięki temu zniwelowano powstające podczas szybszej jazdy podciśnienie, dlatego nowa Yamaha jest o wiele bardziej stabilna i nie sposób się po niej spodziewać niekontrolowanych zachowań na drodze. Pod kanapą i w panelu kierownicy znajdziemy dwa duże schowki, zaś za sterami pojawił się piękny zestaw wskaźników o symetrycznych kształtach. Pokazuje on mnogość informacji, dlatego oprócz podstawowych wskazań dowiemy się np. o spalaniu mierzonym w czasie rzeczywistym. Co najważniejsze bardziej dynamiczny dizajn nie kłuci się z komfortem podróżowania i ergonomią jazdy. Zarówno kierowca jak i pasażer mają do dyspozycji przestronne siedziska oraz odpowiednio umieszczone podnóżki/podesty. Nowe panele boczne są dużo szersze, dlatego lepiej chronią jeźdźców przed złymi warunkami atmosferycznymi i w większym stopniu odchylają strumień powietrza.

Po zajęciu miejsca za kierownicą właściciele starszych generacji T-Max'a od razu poczują różnicę. Już po pierwszych przejechanych kilometrach poczują poprawioną pracę napędu o zwiększonej mocy. Nie do przeoczenia będzie także lepsza trakcja i wyważenie pojazdu, dzięki którym wrażenia płynące z jazdy nie ustępują tym, które da się odczuć podczas dosiadania sportowego motocykla ze średniej klasy pojemnościowej.

Kubaturę dwucylindrowej jednostki napędowej powiększono do 530 cm ³, co w połączeniu z większymi kanałami dolotowymi i nowym, elektronicznym systemem wtrysku paliwa z modelu YZF-R6 spowodowało wzrost mocy maksymalnej do 46,5 KM. Moment obrotowy również nie pozostał w miejscu i zwiększył się do aż 52,5 Nm. Chłodzony cieczą, ośmiozaworowy silnik z podwójnym wałkiem rozrządu przekazuje moc za pośrednictwem innowacyjnej, automatycznej przekładni bezstopniowej. Jednakże na próżno w niej szukać konwencjonalnych rozwiązań znanych z poprzedniego modelu, bowiem tylne koło napędzane jest za pomocą pasa zębatego. Takie rozwiązanie pozwoliło na centralne umieszczenie źródła napędu, co w efekcie poskutkowało lepszym rozłożeniem mas i niżej umieszczonym środkiem ciężkości.

Klasyczna rama z rur stalowych odeszła w zapomnienie, na jej miejscu pojawiła się o wiele sztywniejsza konstrukcja z lekkich stopów aluminium. Dwustronny wahacz i wiele innych podzespołów zostało wykonanych z tego samego materiału, dlatego w stosunku do modelu na sezon 2011 uzyskano niebywałą redukcję masy. Gotowy do jazdy T-Max 530 waży zaledwie 221 kilogramów, z czego ponad 20 kg stanowią płyny eksploatacyjne, a 5 kg przypada na przeciwpoślizgowy system ABS.

Bezpieczeństwo i komfort jazdy gwarantowane przez "530-stkę" to wartości rzadko spotykane w tej klasie jednośladów, zarówno układ hamulcowy i zawieszenia stoją na bardzo wysokim poziomie. Centralny element resorująco-tłumiący oparty na wahaczu wleczonym i widelec teleskopowy o solidnych goleniach zostały tak zestrojone, aby osiągnąć najlepszy kompromis pomiędzy tłumieniem nierówności a sztywnością której potrzeba do dynamicznej jazdy po zakrętach i z dużymi prędkościami przelotowymi. W maszynie gdzie prędkość maksymalna przekracza 170 km/h nie mogło zabraknąć trzech dużych tarcz hamulcowych o średnicy ponad 280 mm i dwutłoczkowych zacisków. Dzięki wspomaganiu systemem ABS całość gwarantuje bezdyskusyjną skuteczność i zapewnia użytkownikom spokój w każdych warunkach pogodowych niezależnie od stanu nawierzchni.

Yamaha T-Max 530 to nie tylko wygodny, miejski skuter o sportowym charakterze, który bez problemu zawstydzi niejednego "golasa" klasy 600. To także niestrudzony kompan każdej podroży i przedstawiciel jednych z najbardziej dopracowanych motocykli, jakie kiedykolwiek zjechały do Europy z wyspiarskiego Kraju Kwitnącej Wiśni. To produkt z najwyższej półki, i nie ważne czy weźmiemy pod uwagę listę użytych podzespołów czy jakość wykonania. Niestety, na najwyższym poziomie stoi także cena. Za najlepiej wyposażoną wersję w salonie przyjdzie zapłacić niewiele mniej niż za nowy model YZF-R6. Mimo że są to maszyny z dwóch różnych światów, to takie porównanie idealnie obrazuje status największych maksi skuterów z fabryk w Hamamatsu.