Części układu paliwowego motocykla
Aprilia Habana 50
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
39,97 zł
Guma filtra powietrza TGB - 337950
224,05 zł
Boost Bottle Polini niebieski - 173.0016
249,00 zł
Boost Bottle Polini alu mat - 173.0017
239,70 zł
Zestaw ssania kompletny elektrozawór Dellorto PHVA Derbi Morini - DL5308000 78
326,70 zł
Gaźnik Dellorto PHVA 14mm DD Azzalin Minicross 502 S 50 Husqvarna Minicross 502 50 (silnik Morini) - DL1474
Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Aprilia Habana 50
- Aprilia Habana/Mojito 50 2004
- Aprilia Habana/Mojito 50 Custom 2004
- Aprilia Habana 50 1999
- Aprilia Habana 50 Custom 1999
- Aprilia Habana 50 2000
- Aprilia Habana 50 Custom 2000
- Aprilia Habana 50 2001
- Aprilia Habana 50 Custom 2001
- Aprilia Habana/Mojito 50 2002
- Aprilia Habana/Mojito 50 Custom 2002
- Aprilia Habana/Mojito 50 2003
- Aprilia Habana/Mojito 50 Custom 2003
- Aprilia Habana 50 Retro
- Aprilia Habana 50 1998
- Aprilia Habana 50 Retro 1999
- Aprilia Habana 50 Retro 2000
- Aprilia Habana 50 Retro 2001
- Aprilia Habana 50 2005
- Aprilia Habana 50 Custom 2005
- Aprilia Habana 50 2006
- Aprilia Habana 50 2007
- Aprilia Habana 50 2008
- Aprilia Habana 50 Retro 2002
other_motorcycle_models
- Aprilia Habana 150
- Aprilia Habana 125
- Aprilia SR 50
- Aprilia SR 125
- Aprilia SR 200
- Aprilia SX 125
- Aprilia Sportcity 300
- Aprilia SX 50
- Aprilia Cucciolo 50
- Aprilia ETV 1000
- Aprilia NA 850
- Aprilia Pegaso 650
- Aprilia Tuareg 660
- Aprilia Sportcity 125
- Aprilia SXV 450
- Aprilia SXV 550
- Aprilia RSV4 1100
- Aprilia RSV4 1000
- Aprilia RX 50
- Aprilia RX 125
- Aprilia Red Rose 50
- Aprilia Mojito 50
- Aprilia Area 51 50
- Aprilia Scarabeo 500
- Aprilia Scarabeo 200
- Aprilia Scarabeo 100
- Aprilia Scarabeo 50
- Aprilia ST 1000
- Aprilia AF1 125
- Aprilia Rally 125
- Aprilia Tuono 50
- Aprilia Tuono 125
- Aprilia Tuono 1000
- Aprilia SR 150
- Aprilia W4 75
- Aprilia W8 125
- Aprilia Stark 6.5 650
- Aprilia Sportcity 200
- Aprilia Sportcity 50
- Aprilia Sportcity 250
- Aprilia SL 750 Shiver
- Aprilia Scarabeo 400
- Aprilia Scarabeo 300
- Aprilia Scarabeo 250
- Aprilia Scarabeo 150
- Aprilia Scarabeo 125
- Aprilia Sonic 50
- Aprilia RSV 1000
- Aprilia RST 1000