Części układu paliwowego motocykla
Benelli TNT 899
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Benelli TNT 899
- Benelli TNT 899 S Sport 2011
- Benelli TNT 899 Naked Tre 2011
- Benelli TNT 899 Cafe Racer 2011
- Benelli TNT 899 Century Racer 2011
- Benelli TNT 899 Naked Tre 2012
- Benelli TNT 899 S Sport 2012
- Benelli TNT 899 Cafe Racer 2012
- Benelli TNT 899 Century Racer 2012
- Benelli TNT 899 Naked Tre 2008
- Benelli TNT 899 S Sport 2008
- Benelli TNT 899 Naked Tre 2009
- Benelli TNT 899 S Sport 2009
- Benelli TNT 899 Naked Tre 2010
- Benelli TNT 899 S Sport 2010
- Benelli TNT 899 Cafe Racer 2010
- Benelli TNT 899 Naked Tre 2014
- Benelli TNT 899 Naked Tre 2013
- Benelli TNT 899 Naked Tre 2015
- Benelli TNT 899 Naked Tre 2016
- Benelli TNT 899 Naked Tre 2017
- Benelli TNT 899 S Sport 2013
- Benelli TNT 899 S Sport 2014
- Benelli TNT 899 S Sport 2015
- Benelli TNT 899 2008
- Benelli TNT 899 2009
- Benelli TNT 899 2010
- Benelli TNT 899 2012
- Benelli TNT 899 2015
- Benelli TNT 899 2014
other_motorcycle_models
- Benelli TNT 135
- Benelli TNT 125
- Benelli TNT 1130
- Benelli TNT 889
- Benelli K2 50
- Benelli X 49 50
- Benelli 491 50
- Benelli Naked 50
- Benelli 752 750
- Benelli BX 449
- Benelli Adiva 125
- Benelli TRK 702 700
- Benelli TRK 800
- Benelli TRK 251 250
- Benelli Cafe Nero 250
- Benelli Tornado 1130
- Benelli Tornado 900
- Benelli BN 600
- Benelli BN 125
- Benelli Imperiale 400
- Benelli 502 500
- Benelli Leoncino 500
- Benelli Leoncino 800
- Benelli Leoncino 250
- Benelli Velvet 250
- Benelli Pepe 50
- Benelli TRK 502 500
- Benelli BX 505
- Benelli Naked 100
- Benelli Tre-K 899
- Benelli TRE 889
- Benelli Jupiter 250
- Benelli 304 250
- Benelli BX 125
- Benelli Tre-K 1130
- Benelli Spring 50
- Benelli Cue 756
- Benelli BXK 125
- Benelli Quattronove 50
- Benelli Quattro 354
- Benelli Pepe 100
- Benelli K2 100
- Benelli Macis 150
- Benelli Macis 125