check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części układu paliwowego motocykla
Benelli 491 50

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Każdy silnik wymaga czystego paliwa wprowadzonego do wnętrza w odpowiedniej ilości. Benelli 491 50 nie jest tu wyjątkiem; aby silnik działał sprawnie i wypracował pełnię mocy, zadbaj o szczelność i czystość zbiornika, przewodów i łączonych przez nie elementów. Pamiętaj, że bez nich ani gaźnik, ani wtrysk nie spełnią swojej roli przy silniku. Okresowo sprawdzaj też regulację elementów układu. Nawet w pełni sprawne i czyste, ale nieodpowiednio ustawione, te części układu paliwowego nie zapewnią sercu motocykla mieszanki w odpowiednich proporcjach. W konsekwencji Benelli 491 50 straci na osiągach i sprawności, a elementy jego silnika szybciej ulegną zużyciu lub nawet uszkodzeniu.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 376
Filtr paliwa rozkręcany 6 mm - 127116
Gaźnik grube ssanie 2T - 56788

69,00 zł

Gaźnik grube ssanie 2T - 56788

stars    (24)
Gaźnik cienkie ssanie 2T - 74527

119,00 zł

Gaźnik cienkie ssanie 2T - 74527

stars    (50)
Gaźnik Dellorto PHVA 17,5 zamiennik - 82537
Gaźnik PHBG 21 ssanie ręczne AM6 - 80131
Dysza główna 80 M6 x 0,75 - 81368
Dysza główna 85 M6 - 81369

6,00 zł

Dysza główna 85 M6 - 81369

stars    (25)
Dysza główna 75 M6 x 0,75 - 81367
Kranik paliwa

59,77 zł

Kranik paliwa

stars    (4)
Dysza główna 70 M6 x 0,75 - 81366
Dysza główna 90 M6 x 0,75 - 81370
Dysza główna 65 M6 x 0,75 - 81365
Dysza główna 100 M6 - 81372

6,00 zł

Dysza główna 100 M6 - 81372

stars    (25)
Dysza główna 95 M6 x 0,75 - 81371
Gaźnik ssanie na linkę AM6 + dysze - 60220
Dysza główna 105 M6 x 0,75 - 81373
Membrana zaworu dolotowego Athena - P400480130002 -10%

26,82 zł

29,80 zł

Najniższa cena: 29,80 zł

Membrana zaworu dolotowego Athena - P400480130002

stars    (1)
Zestaw naprawczy gaźnika 2T - 338105
Zawór membranowy - 105

43,16 zł

Zawór membranowy - 105

stars    (1)
Króciec ssący gaźnika (1 szt.) JMP
Gaźnik do silnika Minarelli 3KJ - 81482
Dozownik oleju - 74860

73,57 zł

Dozownik oleju - 74860

stars    (3)
Przepustnica gaźnika Dellorto PHVA 17,5
Filtr paliwa miedziany mini 5mm
Filtr paliwa miedziany mini 6mm
Zawór membranowy

44,86 zł

Zawór membranowy

Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Benelli 491 50

  • Benelli 491 50 GT AC 2003
  • Benelli 491 50 RR 2003
  • Benelli 491 50 RR Replica 2003
  • Benelli 491 50 LC Racing 1999
  • Benelli 491 50 LC Sport 1999
  • Benelli 491 50 LC Superbike 1999
  • Benelli 491 50 LC Racing 2001
  • Benelli 491 50 LC Sport 2001
  • Benelli 491 50 LC Superbike 2001
  • Benelli 491 50 LC Replica 2005
  • Benelli 491 50 LC Replica 2006
  • Benelli 491 50 RR LC 2001
  • Benelli 491 50 RR LC 2002
  • Benelli 491 50 RR LC 2005
  • Benelli 491 50 RR LC 2006
  • Benelli 491 50 SP LC 2001
  • Benelli 491 50 ST AC 2002
  • Benelli 491 50 ST AC 2005
  • Benelli 491 50 ST AC 2006
  • Benelli 491 50 LC Racing 1998
  • Benelli 491 50 LC Sport 1998
  • Benelli 491 50 LC Superbike 1998
  • Benelli 491 50 LC Racing 2000
  • Benelli 491 50 LC Sport 2000
  • Benelli 491 50 LC Superbike 2000
  • Benelli 491 50 LC Replica 2002
  • Benelli 491 50 LC Replica 2003
  • Benelli 491 50 LC Replica 2004
  • Benelli 491 50 RR LC 2000
  • Benelli 491 50 RR LC 2003
  • Benelli 491 50 RR LC 2004
  • Benelli 491 50 SP LC 2000
  • Benelli 491 50 ST AC 2001
  • Benelli 491 50 ST AC 2003
  • Benelli 491 50 ST AC 2004
  • Benelli 491 50 GT AC 2002
  • Benelli 491 50 GT 1998
  • Benelli 491 50 RR LC 1999
  • Benelli 491 50 GT 1999
  • Benelli 491 50 SP LC 1999
  • Benelli 491 50 ST LC 1999
  • Benelli 491 50 ST AC 1999
  • Benelli 491 50 Racing LC 2000
  • Benelli 491 50 RR LC 2000
  • Benelli 491 50 SP LC 2000
  • Benelli 491 50 ST LC 2000
  • Benelli 491 50 ST AC 2000
  • Benelli 491 50 ST LC 2001
  • Benelli 491 50 AC 2001
  • Benelli 491 50 AC 2003

other_motorcycle_models