check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części układu paliwowego motocykla
BMW R 50 500

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Każdy silnik wymaga czystego paliwa wprowadzonego do wnętrza w odpowiedniej ilości. BMW R 50 500 nie jest tu wyjątkiem; aby silnik działał sprawnie i wypracował pełnię mocy, zadbaj o szczelność i czystość zbiornika, przewodów i łączonych przez nie elementów. Pamiętaj, że bez nich ani gaźnik, ani wtrysk nie spełnią swojej roli przy silniku. Okresowo sprawdzaj też regulację elementów układu. Nawet w pełni sprawne i czyste, ale nieodpowiednio ustawione, te części układu paliwowego nie zapewnią sercu motocykla mieszanki w odpowiednich proporcjach. W konsekwencji BMW R 50 500 straci na osiągach i sprawności, a elementy jego silnika szybciej ulegną zużyciu lub nawet uszkodzeniu.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 12
Uszczelka komory pływakowej Athena -10%

16,11 zł

17,90 zł

Najniższa cena: 17,90 zł

Uszczelka komory pływakowej Athena

Uszczelka kranika Athena 13.5x18x1.5 mm -10%

12,99 zł

14,43 zł

Najniższa cena: 14,43 zł

Uszczelka kranika Athena 13.5x18x1.5 mm

Elektroniczny Wakuometr SynX Profi Line - 400-002C-FR
Elektroniczny Wakuometr SynX Classic - 400-001C-FR
Uszczelka kranika Produkt OEM

6,22 zł

Niedostępny

Uszczelka kranika Produkt OEM

Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP Premium

1 500,78 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP Premium

Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP

651,67 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP

Uszczelka kranika Produkt OEM

90,74 zł

Niedostępny

Uszczelka kranika Produkt OEM

Uszczelka kranika Produkt OEM

86,47 zł

Niedostępny

Uszczelka kranika Produkt OEM

Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do BMW R 50 500

  • BMW R 50 500 1956
  • BMW R 50 500 1957
  • BMW R 50 500 1958
  • BMW R 50 500 1959
  • BMW R 50 500 1960
  • BMW R 50 500 /2 1961
  • BMW R 50 500 /2 1962
  • BMW R 50 500 /2 1963
  • BMW R 50 500 /2 1964
  • BMW R 50 500 /2 1965
  • BMW R 50 500 /2 1966
  • BMW R 50 500 /2 1967
  • BMW R 50 500 /2 1968
  • BMW R 50 500 /2 1969
  • BMW R 50 500 /5 1970
  • BMW R 50 500 /5 1971
  • BMW R 50 500 /5 1973
  • BMW R 50 500 S 1961
  • BMW R 50 500 S 1962
  • BMW R 50 500 1955
  • BMW R 50 500 /2 1960
  • BMW R 50 500 /5 1969
  • BMW R 50 500 /5 1972
  • BMW R 50 500 S 1960

other_motorcycle_models