check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części układu paliwowego motocykla
BMW R 65 650

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Każdy silnik wymaga czystego paliwa wprowadzonego do wnętrza w odpowiedniej ilości. BMW R 65 650 nie jest tu wyjątkiem; aby silnik działał sprawnie i wypracował pełnię mocy, zadbaj o szczelność i czystość zbiornika, przewodów i łączonych przez nie elementów. Pamiętaj, że bez nich ani gaźnik, ani wtrysk nie spełnią swojej roli przy silniku. Okresowo sprawdzaj też regulację elementów układu. Nawet w pełni sprawne i czyste, ale nieodpowiednio ustawione, te części układu paliwowego nie zapewnią sercu motocykla mieszanki w odpowiednich proporcjach. W konsekwencji BMW R 65 650 straci na osiągach i sprawności, a elementy jego silnika szybciej ulegną zużyciu lub nawet uszkodzeniu.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 52
Śruba gaźnika Bing 64-3 - 140-572-04
Sprężyna gaźnika - 160-306-04
Sprężyna gaźnika - 161-420-11
Uszczelka  - 165-548-04
Zaworek iglicowy Tourmax do BING 64-3 - 47-968-12 -5%

204,96 zł

215,75 zł

Najniższa cena: 215,75 zł

Zaworek iglicowy Tourmax do BING 64-3 - 47-968-12

Iglica gaźnika Bing 64-3 - 46-251-01
Uszczelka kranika Athena 13.5x18x1.5 mm -10%

12,99 zł

14,43 zł

Najniższa cena: 14,43 zł

Uszczelka kranika Athena 13.5x18x1.5 mm

Rozpylacz Bing  - 51-590-1-05
Pływak gaźnika BING 64-3 - 135-300-12
Elektroniczny Wakuometr SynX Profi Line - 400-002C-FR
Uszczelka wlewu paliwa
Elektroniczny Wakuometr SynX Classic - 400-001C-FR
Komora pływakowa transparentna

519,99 zł

dostawa 0 zł

Komora pływakowa transparentna

Uszczelka komory pływakowej JMP
Membrana Produkt OEM
Przepustnica z membraną Produkt OEM

1 275,99 zł

dostawa 0 zł

Przepustnica z membraną Produkt OEM

Przepustnica Produkt OEM

797,04 zł

dostawa 0 zł

Przepustnica Produkt OEM

Korek wlewu paliwa

975,48 zł

dostawa 0 zł

Korek wlewu paliwa

Śruba gaźnika Bing 64-3 - 140-405-08
Uszczelka komory pływakowej Tourmax 1 szt. - 165-588-03 -5%

43,00 zł

45,26 zł

Najniższa cena: 45,26 zł

Niedostępny

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 1 szt. - 165-588-03

Uszczelka kranika Produkt OEM

6,22 zł

Niedostępny

Uszczelka kranika Produkt OEM

Sprężyna gaźnika - 160-077-09

42,75 zł

Niedostępny

Sprężyna gaźnika - 160-077-09

Iglica gaźnika Bing - 46-241-05

68,54 zł

Niedostępny

Iglica gaźnika Bing - 46-241-05

Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP Premium

1 500,78 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP Premium

Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP

651,67 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP

Uszczelka kranika Produkt OEM

90,74 zł

Niedostępny

Uszczelka kranika Produkt OEM

Membrana do gaźnika BING 63-3 - 165-810-08

368,68 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Membrana do gaźnika BING 63-3 - 165-810-08

Przepustnica Produkt OEM

714,43 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Przepustnica Produkt OEM

Przepustnica Produkt OEM

714,43 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Przepustnica Produkt OEM

Uszczelka kranika

68,44 zł

Niedostępny

Uszczelka kranika

Uszczelka kranika Produkt OEM

86,47 zł

Niedostępny

Uszczelka kranika Produkt OEM

Śruba regulacyjna

87,88 zł

Niedostępny

Śruba regulacyjna

Śruba montażowa gaźnika

56,16 zł

Niedostępny

Śruba montażowa gaźnika

Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do BMW R 65 650

  • BMW R 65 650 1.Serie 1978
  • BMW R 65 650 1.Serie 1979
  • BMW R 65 650 1.Serie 1980
  • BMW R 65 650 2.Serie 1980
  • BMW R 65 650 2.Serie 1981
  • BMW R 65 650 2.Serie 1982
  • BMW R 65 650 2.Serie 1983
  • BMW R 65 650 2.Serie 1984
  • BMW R 65 650 2.Serie 1985
  • BMW R 65 650 3.Serie Monolever 1985
  • BMW R 65 650 3.Serie Monolever 1986
  • BMW R 65 650 3.Serie Monolever 1987
  • BMW R 65 650 3.Serie Monolever 1988
  • BMW R 65 650 3.Serie Monolever 1989
  • BMW R 65 650 3.Serie Monolever 1990
  • BMW R 65 650 3.Serie Monolever 1991
  • BMW R 65 650 3.Serie Monolever 1992
  • BMW R 65 650 3.Serie Monolever 1993
  • BMW R 65 650 RT SF 1988
  • BMW R 65 650 RT SF 1987
  • BMW R 65 650 RT SF 1985
  • BMW R 65 650 T 1980
  • BMW R 65 650 T 1981
  • BMW R 65 650 T 1982
  • BMW R 65 650 T 1983
  • BMW R 65 650 T 1984
  • BMW R 65 650 1985
  • BMW R 65 650 T 1985

other_motorcycle_models