check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części układu paliwowego motocykla
BMW R 65 650 GS

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Każdy silnik wymaga czystego paliwa wprowadzonego do wnętrza w odpowiedniej ilości. BMW R 65 650 GS nie jest tu wyjątkiem; aby silnik działał sprawnie i wypracował pełnię mocy, zadbaj o szczelność i czystość zbiornika, przewodów i łączonych przez nie elementów. Pamiętaj, że bez nich ani gaźnik, ani wtrysk nie spełnią swojej roli przy silniku. Okresowo sprawdzaj też regulację elementów układu. Nawet w pełni sprawne i czyste, ale nieodpowiednio ustawione, te części układu paliwowego nie zapewnią sercu motocykla mieszanki w odpowiednich proporcjach. W konsekwencji BMW R 65 650 GS straci na osiągach i sprawności, a elementy jego silnika szybciej ulegną zużyciu lub nawet uszkodzeniu.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 18
Uszczelka kranika Athena 13.5x18x1.5 mm -10%

12,99 zł

14,43 zł

Najniższa cena: 14,43 zł

Uszczelka kranika Athena 13.5x18x1.5 mm

Elektroniczny Wakuometr SynX Profi Line - 400-002C-FR
Uszczelka wlewu paliwa
Elektroniczny Wakuometr SynX Classic - 400-001C-FR
Komora pływakowa transparentna

519,99 zł

dostawa 0 zł

Komora pływakowa transparentna

Uszczelka komory pływakowej JMP
Membrana Produkt OEM
Uszczelka komory pływakowej Tourmax 1 szt. - 165-588-03 -5%

43,00 zł

45,26 zł

Najniższa cena: 45,26 zł

Niedostępny

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 1 szt. - 165-588-03

Uszczelka kranika Produkt OEM

6,22 zł

Niedostępny

Uszczelka kranika Produkt OEM

Sprężyna gaźnika - 160-077-09

42,75 zł

Niedostępny

Sprężyna gaźnika - 160-077-09

Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP Premium

1 500,78 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP Premium

Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP

651,67 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP

Uszczelka kranika Produkt OEM

90,74 zł

Niedostępny

Uszczelka kranika Produkt OEM

Przepustnica Produkt OEM

714,43 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Przepustnica Produkt OEM

Uszczelka kranika

68,44 zł

Niedostępny

Uszczelka kranika

Uszczelka kranika Produkt OEM

86,47 zł

Niedostępny

Uszczelka kranika Produkt OEM