Części układu paliwowego motocykla
Factory Rex 50
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Factory Rex 50
- Factory Rex 50 2004
- Factory Rex 50 2005
- Factory Rex 50 2006
other_motorcycle_models
- Factory Rex 100
- Factory Helix 50
- Factory Helix 100
- YCF Factory 190
- YCF Factory 150
- YCF SP2 150
- Beta RR 50
- KTM Rally 450
- KTM SX 50
- KTM SX-F 450
- Sherco ST 300
- Sherco ST 125
- Sherco ST 250
- Sherco SE 300
- Sherco SE 250
- Sherco SEF 500
- Sherco SEF 450
- Sherco SE 125
- Sherco SEF 300
- Sherco SEF 250
- Aprilia RSV4 1100
- KTM Rally 660
- KTM SX-F 350
- KTM SX-F 250
- KTM SX 125
- KTM EXC 530
- KTM EXC 450
- KTM EXC 300
- KTM EXC 250
- KTM EXC 125
- Aprilia Tuono 1000
- Aprilia RSV4 1000
- Aprilia RSV 1000
- Aprilia Pegaso 660
- Aprilia Pegaso 650
- Sherco ST 300 Trial
- Sherco ST 250 Trial
- Sherco ST 125 Trail
- KTM Rally 690
- Beta Evo 300
- Beta Evo 250
- Beta Evo 125
- Beta Evo 200
- Scorpa SC 300
- Scorpa SC 250
- Scorpa SC 125
- Sherco SCF 450