Części układu paliwowego motocykla
HM-Moto Locusta 125
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do HM-Moto Locusta 125
- HM-Moto CSF 125 Locusta 2012
- HM-Moto CSF 125 Locusta 2013
other_motorcycle_models
- HM-Moto Locusta 200
- HM-Moto CSF 200
- HM-Moto CSF 125
- HM-Moto CRM 125
- HM-Moto CRM-F 125
- HM-Moto CRM 50
- HM-Moto CRE 125
- HM-Moto CRE-F 125
- HM-Moto CRE F 125
- HM-Moto CRM F 250
- HM-Moto CRM 250
- HM-Moto CRM 450
- HM-Moto CRM F 450
- HM-Moto CRM F 500
- HM-Moto CRF 230
- HM-Moto CRM 290
- HM-Moto CRF-E 250
- HM-Moto CRF 250
- HM-Moto CRE 50
- HM-Moto CRE F 500
- HM-Moto CRE F 300
- HM-Moto CRE F 450
- HM-Moto CRE 450
- HM-Moto CRE 290
- HM-Moto CRE F 250
- HM-Moto CRE 250
- HM-Moto CR-F 125
- HM-Moto CR-F 150
- HM-Moto CRF 150
- HM-Moto CRE F 150
- HM-Moto CRM-F 50
- HM-Moto CRF 450
- HM-Moto CRE-F 300
- HM-Moto CRE-F 490
- HM-Moto CRE-F 450
- HM-Moto CRE-F 250
- HM-Moto Derapage 50
- HM-Moto CRM F 125
- HM-Moto CRM B 125
- HM-Moto CRE 150
- HM-Moto CRE B 125
- HM-Moto Cota 250
- HM-Moto Derapage 125 4T
- HM-Moto CRF 300
- HM-Moto CRM 490