check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części układu paliwowego motocykla
Honda CR 80

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Każdy silnik wymaga czystego paliwa wprowadzonego do wnętrza w odpowiedniej ilości. Honda CR 80 nie jest tu wyjątkiem; aby silnik działał sprawnie i wypracował pełnię mocy, zadbaj o szczelność i czystość zbiornika, przewodów i łączonych przez nie elementów. Pamiętaj, że bez nich ani gaźnik, ani wtrysk nie spełnią swojej roli przy silniku. Okresowo sprawdzaj też regulację elementów układu. Nawet w pełni sprawne i czyste, ale nieodpowiednio ustawione, te części układu paliwowego nie zapewnią sercu motocykla mieszanki w odpowiednich proporcjach. W konsekwencji Honda CR 80 straci na osiągach i sprawności, a elementy jego silnika szybciej ulegną zużyciu lub nawet uszkodzeniu.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 33
Kranik paliwa Produkt OEM

382,42 zł

dostawa 0 zł

Kranik paliwa Produkt OEM

Płytki listki zaworu membranowego Boyesen - PRO-60
Płytki listki zaworu membranowego Boyesen - 603
Płytki membrany do zaworu V-Force Delta 2 - 2P050-1
Płytki membrany do zaworu V-Force 3R - 3P462H
Płytki membrany do zaworu V-Force 3R - 3P472H
Przepustnica Produkt OEM

414,99 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Przepustnica Produkt OEM

Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Honda CR 80

  • Honda CR 80 RB 2003
  • Honda CR 80 RB 2004
  • Honda CR 80 RB 2005
  • Honda CR 80 RB 2006
  • Honda CR 80 RB 2007
  • Honda CR 80 R 19 cali 1985
  • Honda CR 80 R 19 cali 1986
  • Honda CR 80 R 1980
  • Honda CR 80 R 1981
  • Honda CR 80 R 1982
  • Honda CR 80 R 1983
  • Honda CR 80 R 1984
  • Honda CR 80 R 1985
  • Honda CR 80 R 1986
  • Honda CR 80 R 1987
  • Honda CR 80 R 1988
  • Honda CR 80 R 1989
  • Honda CR 80 R 1990
  • Honda CR 80 R 1991
  • Honda CR 80 R 1992
  • Honda CR 80 R 1993
  • Honda CR 80 R 1994
  • Honda CR 80 R 1995
  • Honda CR 80 RB 19 cali 1996
  • Honda CR 80 RB 19 cali 1997
  • Honda CR 80 RB 19 cali 1998
  • Honda CR 80 RB 19 cali 1999
  • Honda CR 80 RB 19 cali 2000
  • Honda CR 80 RB 19 cali 2001
  • Honda CR 80 RB 19 cali 2002
  • Honda CR 80 R 17/14 cali 1980
  • Honda CR 80 R 17/14 cali 1996
  • Honda CR 80 R 17/14 cali 1999
  • Honda CR 80 R 17/14 cali 1998
  • Honda CR 80 R 17/14 cali 1997
  • Honda CR 80 R 17/14 cali 2000
  • Honda CR 80 R 17/14 cali 2001
  • Honda CR 80 R 17/14 cali 2002

other_motorcycle_models