Części układu paliwowego motocykla
Honda PA 25 Camino
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
1 154,05 zł
Gaźnik Malossi PHBG 21 A z kołnierzem 24mm Honda Camino - M.1610944
Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Honda PA 25 Camino
- Honda PA 25 STD Camino DX 1988
- Honda PA 25 S Camino DX 1984
- Honda PA 25 s Camino DX 1985
- Honda PA 25 STD Camino 1986
- Honda PA 25 STD Camino DX 1987
- Honda PA 25 STD Camino DX 1989
other_motorcycle_models
- Honda PA 50
- Honda CB 450
- Honda PC 800
- Honda FES 125
- Honda SB 50
- Honda ST 1100
- Honda ST 1300
- Honda C 70
- Honda FES 150
- Honda CBX 750
- Honda FES 150 Pantheon
- Honda ST 1300 Pan European
- Honda ST 1100 Pan European
- Honda PC 800 Pacific Coast
- Honda FES 125 Pantheon
- Honda XL 600
- Honda XL 125
- Honda PS 150
- Honda PS 125
- Honda GL 1500
- Honda CB 300
- Honda CBR 300
- Honda CRF-E 450
- Honda 4RT 301
- Honda 4RT 260
- Honda 4RT 250
- Honda ND 50
- Honda NC 750
- Honda SW-T 600
- Honda SW-T 400
- Honda NH 125
- Honda MB5 50
- Honda CB 125
- Honda RVF 400
- Honda NT 400
- Honda NRX 1800
- Honda PS 250
- Honda XL 50
- Honda NE 50
- Honda NH 80
- Honda CB 150
- Honda NQ 50
- Honda TLM 200
- Honda NS 250
- Honda RS 250
- Honda TLM 220