Części układu paliwowego motocykla
Honda ST 1100 Pan European
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
44,32 zł
46,65 zł
Najniższa cena: 46,65 zł
dostawa 0 złKomplet naprawczy zaworu air-cut Tourmax - ACV-110
28,41 zł
29,90 zł
Najniższa cena: 29,90 zł
dostawa 0 złZaworek iglicowy z gniazdem Tourmax - FVS-110
161,78 zł
170,29 zł
Najniższa cena: 170,29 zł
dostawa 0 złUszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-132
28,41 zł
29,90 zł
Najniższa cena: 29,90 zł
dostawa 0 złUszczelka komory pływakowej Tourmax 1 szt. Honda ST 1100 - FBG-132-1
104,41 zł
109,90 zł
Najniższa cena: 109,90 zł
dostawa 0 złZestaw naprawczy kranika Tourmax - FCK-43
102,13 zł
107,50 zł
Najniższa cena: 107,50 zł
dostawa 0 złKomplet króćców ssących gaźnika (4 szt) Tourmax - CHH-11
Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Honda ST 1100 Pan European
- Honda ST 1100 Pan European 2001
- Honda ST 1100 A Pan European ABS 2001
- Honda ST 1100 Pan European 1990
- Honda ST 1100 Pan European 1991
- Honda ST 1100 Pan European 1992
- Honda ST 1100 Pan European 1993
- Honda ST 1100 Pan European 1994
- Honda ST 1100 Pan European 1995
- Honda ST 1100 Pan European 1996
- Honda ST 1100 Pan European 1997
- Honda ST 1100 Pan European 1998
- Honda ST 1100 Pan European 1999
- Honda ST 1100 Pan European 2000
- Honda ST 1100 A Pan European ABS 1992
- Honda ST 1100 A Pan European ABS 1993
- Honda ST 1100 A Pan European ABS 1994
- Honda ST 1100 A Pan European ABS 1995
- Honda ST 1100 A Pan European ABS 1996
- Honda ST 1100 A Pan European ABS 1997
- Honda ST 1100 A Pan European ABS 1998
- Honda ST 1100 A Pan European ABS 1999
- Honda ST 1100 A Pan European Jubi ABS 1999
- Honda ST 1100 A Pan European ABS 2000
Inne modele
- Honda ST 1100
- Honda ST 1300
- Honda ST 90
- Honda ST 125
- Honda ST 70
- Honda ST 50
- Honda ST 50 Dax
- Honda ST 70 Dax
- Honda ST 1300 Pan European
- Honda SK 50
- Honda PA 25 Camino
- Honda VT 1300
- Honda NV 600
- Honda NV 400
- Honda NV 400 Steed
- Honda VTR 1000
- Honda TRX 450
- Honda GL 1500
- Honda CB 300
- Honda CBR 300
- Honda CRF-E 450
- Honda 4RT 301
- Honda 4RT 260
- Honda 4RT 250
- Honda ND 50
- Honda NC 750
- Honda SW-T 600
- Honda SW-T 400
- Honda NH 125
- Honda MB5 50
- Honda CB 125
- Honda CB 450
- Honda RVF 400
- Honda NT 400
- Honda NRX 1800
- Honda PS 250
- Honda XL 125
- Honda XL 50
- Honda NE 50
- Honda NH 80
- Honda PC 800
- Honda CB 150
- Honda NQ 50
- Honda TLM 200
- Honda NS 250
- Honda RS 250
- Honda TLM 220
- Honda TL 125
- Honda SL 100