Części układu paliwowego motocykla
Kawasaki Ninja 400
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Kawasaki Ninja 400
- Kawasaki Ninja 400 G ABS 2018
- Kawasaki Ninja 400 G KRT Edition ABS 2018
- Kawasaki Ninja 400 G ABS 2019
- Kawasaki Ninja 400 G KRT Edition ABS 2019
- Kawasaki Ninja 400 G KRT Edition ABS 2020
other_motorcycle_models
- Kawasaki Ninja 1000
- Kawasaki Ninja 650
- Kawasaki Ninja 125
- Kawasaki Ninja 250
- Kawasaki H2R 1000 Ninja
- Kawasaki H2 1000
- Kawasaki Ninja SL 250
- Kawasaki H2R 1000
- Kawasaki ZX-4 400
- Kawasaki ZX 1000
- Kawasaki ZX-7 750
- Kawasaki ZX-7R 750
- Kawasaki ZX-6 600
- Kawasaki ZX-9R 900
- Kawasaki ZX-6R 636
- Kawasaki ZX-11 1100
- Kawasaki ZX-10 1000
- Kawasaki ZX-10RR 1000
- Kawasaki ZX-10R 1000
- Kawasaki ZX-14 1400
- Kawasaki ZX-14R 1400
- Kawasaki EX 300
- Kawasaki EX 650
- Kawasaki EX 400
- Kawasaki ZX-6R 600
- Kawasaki ZX-6R 600 Ninja
- Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
- Kawasaki ZX-9R 900 Ninja
- Kawasaki ZX-7R 750 Ninja
- Kawasaki Ninja 300
- Kawasaki GPZ 600
- Kawasaki GPZ 750
- Kawasaki Z 1000
- Kawasaki ZX 750
- Kawasaki EX 500
- Kawasaki EX 250
- Kawasaki GPZ 1000
- Kawasaki ZX-7RR 750 Ninja
- Kawasaki ZX-6RR 600 Ninja
- Kawasaki ZX-12R 1200 Ninja
- Kawasaki GPZ 900 Ninja
- Kawasaki JT 1500
- Kawasaki KR-1S 250
- Kawasaki S1 250
- Kawasaki W2 650
- Kawasaki W1 650
- Kawasaki Z 750
- Kawasaki G2 90
- Kawasaki GA5 100