Części układu paliwowego motocykla
Kawasaki Z 400
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
23,78 zł
Uszczelka kranika Produkt OEM
379,40 zł
Podstawa korka wlewu paliwa Driven Racing Halo-Series czarna - DHFCB-KA03
379,40 zł
Podstawa korka wlewu paliwa Driven Racing Halo-Series czarna - DHFCB-KA
266,57 zł
280,60 zł
Najniższa cena: 280,60 zł
dostawa 0 złKróciec ssący gaźnika Tourmax 4 szt. - CHK-22
Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Kawasaki Z 400
- Kawasaki Z 400 B 1980
- Kawasaki Z 400 D ABS 2019
- Kawasaki Z 400 J 1983
- Kawasaki Z 400 D ABS 2020
- Kawasaki Z 400 B 1978
- Kawasaki Z 400 B 1979
- Kawasaki Z 400 D 1974
- Kawasaki Z 400 D 1975
- Kawasaki Z 400 D 1976
- Kawasaki Z 400 D 1977
- Kawasaki Z 400 F 1984
- Kawasaki Z 400 G Custom 1979
- Kawasaki Z 400 J 1980
- Kawasaki Z 400 J 1981
- Kawasaki Z 400 J 1982
- Kawasaki Z 400 M GP 1983
- Kawasaki Z 400 Ltd 1979
- Kawasaki Z 400 GP 1982
- Kawasaki Z 400 F2 1985
- Kawasaki Z 400 F2 1986
- Kawasaki Z 400 F2 1987
- Kawasaki Z 400 F2 1988
- Kawasaki Z 400 F2 1989
- Kawasaki Z 400 F2 1990
- Kawasaki Z 400 F2 1991
- Kawasaki Z 400 F2 1992
- Kawasaki Z 400 F2 1993
- Kawasaki Z 400 F2 1994
- Kawasaki Z 400 ABS 2023
- Kawasaki Z 400 ABS 2022
- Kawasaki Z 400 ABS 2021
- Kawasaki Z 400 Sport ABS 2023
- Kawasaki Z 400 Performance ABS 2023
- Kawasaki Z 400 F 1983
other_motorcycle_models
- Kawasaki Z 750
- Kawasaki Z H2 1000
- Kawasaki Z 800
- Kawasaki Z 125
- Kawasaki Z 900
- Kawasaki Z 1000
- Kawasaki Z 650
- Kawasaki Z 440
- Kawasaki Z 300
- Kawasaki Z 1300
- Kawasaki Z 250
- Kawasaki Z 1100
- Kawasaki Z 550
- Kawasaki Z 500
- Kawasaki Z 200
- Kawasaki Z 305
- Kawasaki ZX-10RR 1000
- Kawasaki VN 1700
- Kawasaki ZX 1000
- Kawasaki ZX 750
- Kawasaki ZRX 400
- Kawasaki ZR 400
- Kawasaki ZZR 1400
- Kawasaki ZZR 600
- Kawasaki ZZR 400
- Kawasaki ZX-6R 636
- Kawasaki ZX-10R 1000
- Kawasaki ZZR 1100
- Kawasaki ZX-6R 600
- Kawasaki ZRX 1100
- Kawasaki ZR 550
- Kawasaki ZX-6R 600 Ninja
- Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
- Kawasaki ZRX 1200
- Kawasaki ZZR 500
- Kawasaki ZZR 1200
- Kawasaki ZX 750 Turbo
- Kawasaki ZR 750 Zephyr
- Kawasaki ZR 550 Zephyr
- Kawasaki ZR 1100 Zephyr
- Kawasaki ZL 900 Eliminator
- Kawasaki ZL 600 Eliminator
- Kawasaki ZL 1000 Eliminator
- Kawasaki Z1 900
- Kawasaki ZZR 250
- Kawasaki JS 750
- Kawasaki JT 1500
- Kawasaki KR-1S 250
- Kawasaki S1 250