check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części układu paliwowego motocykla
Kawasaki Z 400

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Każdy silnik wymaga czystego paliwa wprowadzonego do wnętrza w odpowiedniej ilości. Kawasaki Z 400 nie jest tu wyjątkiem; aby silnik działał sprawnie i wypracował pełnię mocy, zadbaj o szczelność i czystość zbiornika, przewodów i łączonych przez nie elementów. Pamiętaj, że bez nich ani gaźnik, ani wtrysk nie spełnią swojej roli przy silniku. Okresowo sprawdzaj też regulację elementów układu. Nawet w pełni sprawne i czyste, ale nieodpowiednio ustawione, te części układu paliwowego nie zapewnią sercu motocykla mieszanki w odpowiednich proporcjach. W konsekwencji Kawasaki Z 400 straci na osiągach i sprawności, a elementy jego silnika szybciej ulegną zużyciu lub nawet uszkodzeniu.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 31
Zaworek iglicowy Keihin typ 1 - K1 -5%

24,06 zł

25,33 zł

Najniższa cena: 25,33 zł

Zaworek iglicowy Keihin typ 1 - K1

stars    (4)
Zestaw naprawczy kranika paliwa Kawasaki - 228956
Zestaw naprawczy kranika Tourmax - FCK-4 -5%

65,46 zł

68,90 zł

Najniższa cena: 68,90 zł

Zestaw naprawczy kranika Tourmax - FCK-4

stars    (1)
Zestaw naprawczy kranika Tourmax - FCK-3 -5%

64,51 zł

67,90 zł

Najniższa cena: 67,90 zł

Zestaw naprawczy kranika Tourmax - FCK-3

stars    (1)
Zaworek iglicowy z gniazdem Tourmax - FVS-412 -5%

29,04 zł

30,57 zł

Najniższa cena: 30,57 zł

Zaworek iglicowy z gniazdem Tourmax - FVS-412

Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax -5%

39,71 zł

41,80 zł

Najniższa cena: 41,80 zł

Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax

Elektroniczny Wakuometr SynX Profi Line - 400-002C-FR
Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-405 -5%

79,48 zł

83,66 zł

Najniższa cena: 83,66 zł

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-405

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-408 -5%

27,79 zł

29,25 zł

Najniższa cena: 29,25 zł

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-408

Pompa paliwa kompletna All Balls - 47-2032
Elektroniczny Wakuometr SynX Classic - 400-001C-FR
Uszczelka kranika Produkt OEM
Kranik paliwa Produkt OEM

675,59 zł

dostawa 0 zł

Kranik paliwa Produkt OEM

Przepustnica z membraną Produkt OEM

1 365,10 zł

dostawa 0 zł

Przepustnica z membraną Produkt OEM

Zaworek iglicowy z gniazdem Tourmax - FVS-410 -5%

29,04 zł

30,57 zł

Najniższa cena: 30,57 zł

Zaworek iglicowy z gniazdem Tourmax - FVS-410

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-403F -5%

81,54 zł

85,83 zł

Najniższa cena: 85,83 zł

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-403F

Komplet króćców ssących gaźnika (4 szt.) Tourmax -5%

151,03 zł

158,98 zł

Najniższa cena: 158,98 zł

Komplet króćców ssących gaźnika (4 szt.) Tourmax

Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax - CAB-K6 -5%

60,72 zł

63,92 zł

Najniższa cena: 63,92 zł

Zestaw naprawczy gaźnika Tourmax - CAB-K6

Gumowa zatyczka do wlotu gaźnika

16,86 zł

Niedostępny

Gumowa zatyczka do wlotu gaźnika

stars    (1)
Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP Premium

1 500,78 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP Premium

Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP

651,67 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Wakuometr do synchronizacji gaźników JMP

Króciec ssący gaźnika Tourmax 4 szt. - CHK-22 -5%

266,57 zł

280,60 zł

Najniższa cena: 280,60 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Króciec ssący gaźnika Tourmax 4 szt. - CHK-22

Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Kawasaki Z 400

  • Kawasaki Z 400 B 1980
  • Kawasaki Z 400 D ABS 2019
  • Kawasaki Z 400 J 1983
  • Kawasaki Z 400 D ABS 2020
  • Kawasaki Z 400 B 1978
  • Kawasaki Z 400 B 1979
  • Kawasaki Z 400 D 1974
  • Kawasaki Z 400 D 1975
  • Kawasaki Z 400 D 1976
  • Kawasaki Z 400 D 1977
  • Kawasaki Z 400 F 1984
  • Kawasaki Z 400 G Custom 1979
  • Kawasaki Z 400 J 1980
  • Kawasaki Z 400 J 1981
  • Kawasaki Z 400 J 1982
  • Kawasaki Z 400 M GP 1983
  • Kawasaki Z 400 Ltd 1979
  • Kawasaki Z 400 GP 1982
  • Kawasaki Z 400 F2 1985
  • Kawasaki Z 400 F2 1986
  • Kawasaki Z 400 F2 1987
  • Kawasaki Z 400 F2 1988
  • Kawasaki Z 400 F2 1989
  • Kawasaki Z 400 F2 1990
  • Kawasaki Z 400 F2 1991
  • Kawasaki Z 400 F2 1992
  • Kawasaki Z 400 F2 1993
  • Kawasaki Z 400 F2 1994
  • Kawasaki Z 400 ABS 2023
  • Kawasaki Z 400 ABS 2022
  • Kawasaki Z 400 ABS 2021
  • Kawasaki Z 400 Sport ABS 2023
  • Kawasaki Z 400 Performance ABS 2023
  • Kawasaki Z 400 F 1983

other_motorcycle_models