check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części układu paliwowego motocykla
KTM Adventure 640

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Każdy silnik wymaga czystego paliwa wprowadzonego do wnętrza w odpowiedniej ilości. KTM Adventure 640 nie jest tu wyjątkiem; aby silnik działał sprawnie i wypracował pełnię mocy, zadbaj o szczelność i czystość zbiornika, przewodów i łączonych przez nie elementów. Pamiętaj, że bez nich ani gaźnik, ani wtrysk nie spełnią swojej roli przy silniku. Okresowo sprawdzaj też regulację elementów układu. Nawet w pełni sprawne i czyste, ale nieodpowiednio ustawione, te części układu paliwowego nie zapewnią sercu motocykla mieszanki w odpowiednich proporcjach. W konsekwencji KTM Adventure 640 straci na osiągach i sprawności, a elementy jego silnika szybciej ulegną zużyciu lub nawet uszkodzeniu.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 9
Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-251 -5%

97,54 zł

102,67 zł

Najniższa cena: 102,67 zł

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-251

Zaworek iglicowy z gniazdem Tourmax - FVS-232 -5%

28,41 zł

29,90 zł

Najniższa cena: 29,90 zł

Zaworek iglicowy z gniazdem Tourmax - FVS-232

Zestaw naprawczy gaźnika - 26-10050
Podwójna dysza Athena do gaźnika Keihin FCR/MX - P400000180002 -10%

670,64 zł

745,16 zł

Najniższa cena: 745,16 zł

dostawa 0 zł

Podwójna dysza Athena do gaźnika Keihin FCR/MX - P400000180002

Dźwignia gorącego rozruchu Boyesen - HST-001

Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do KTM Adventure 640

  • KTM Adventure 640 LC4 2007
  • KTM Adventure 640 LC4 2001
  • KTM Adventure 640 LC4 2002
  • KTM Adventure 640 LC4 2003
  • KTM Adventure 640 LC4 2004
  • KTM Adventure 640 LC4 2005
  • KTM Adventure 640 LC4 2006
  • KTM Adventure 640 R 1999
  • KTM Adventure 640 R 2000
  • KTM Adventure 640 R LC4 1998
  • KTM Adventure 640 R LC4 1999
  • KTM Adventure 640 R LC4 2000
  • KTM Adventure 640 R LC4
  • KTM Adventure 640 R LC4 2004
  • KTM Adventure 640 R LC4 2007
  • KTM Adventure 640 R LC4 2006
  • KTM Adventure 640 R LC4 2005
  • KTM Adventure 640 R LC4 2003
  • KTM Adventure 640 R LC4 2002
  • KTM Adventure 640 R LC4 2001
  • KTM Adventure 640 LC4 2000

other_motorcycle_models