check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
KTM Adventure 640

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 938
Świeca zapłonowa NGK DPR8EA-9 - DPR8EA-9 -10%

16,56 zł

18,40 zł

Najniższa cena: 18,40 zł

Świeca zapłonowa NGK DPR8EA-9 - DPR8EA-9

stars    (18)
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Magnetyczna śruba spustu oleju M12x1,5
Świeca zapłonowa NGK DR8EA - DR8EA -10%

16,47 zł

18,30 zł

Najniższa cena: 18,30 zł

Świeca zapłonowa NGK DR8EA - DR8EA

stars    (10)
Filtr oleju HifloFiltro długi HF 155 - HF155 -15%

19,13 zł

22,50 zł

Najniższa cena: 22,50 zł

Filtr oleju HifloFiltro długi HF 155 - HF155

stars    (6)
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
Śruba spustowa - korek oleju + podkładka  - 126079
Świeca zapłonowa NGK D8EA - D8EA -10%

15,57 zł

17,30 zł

Najniższa cena: 17,30 zł

Świeca zapłonowa NGK D8EA - D8EA

stars    (7)
Automat stopu przód JMP

34,75 zł

Automat stopu przód JMP

stars    (9)
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Fajka zapłonowa NGK SD05F - 8022 -10%

17,01 zł

18,90 zł

Najniższa cena: 18,90 zł

Fajka zapłonowa NGK SD05F - 8022

stars    (1)
Świeca zapłonowa NGK DPR8EIX-9 irydowa - DPR8EIX9 -10%

66,42 zł

73,80 zł

Najniższa cena: 73,80 zł

Świeca zapłonowa NGK DPR8EIX-9 irydowa - DPR8EIX9

stars    (6)
Świeca zapłonowa NGK DR8EIX irydowa - DR8EIX -10%

59,85 zł

66,50 zł

Najniższa cena: 66,50 zł

Świeca zapłonowa NGK DR8EIX irydowa - DR8EIX

stars    (4)
Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420610 -10%

9,90 zł

11,00 zł

Najniższa cena: 11,00 zł

Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420610

stars    (1)
Świeca zapłonowa NGK DCPR8E - DCPR8E -10%

25,47 zł

28,30 zł

Najniższa cena: 28,30 zł

Świeca zapłonowa NGK DCPR8E - DCPR8E

stars    (2)
Łożysko SKF 6005 2RS - 6005-2RSH SKF
Świeca zapłonowa NGK DCPR8EIX irydowa - DCPR8EIX -10%

56,25 zł

62,50 zł

Najniższa cena: 62,50 zł

Świeca zapłonowa NGK DCPR8EIX irydowa - DCPR8EIX

stars    (5)
Akumulator żelowy 12V 9 Ah JMT YTX9-BS (WP9-BS)
Akumulator żelowy 12V 8.6 Ah JMT YTZ10S WPZ10S
Łożysko 6203 2RSC3 SKF - 6203 2RSH/C3
Klocki hamulcowe EBC FA 181 TT (2 szt.) - FA181TT -10%

81,73 zł

90,81 zł

Najniższa cena: 90,81 zł

Pasuje na przód

Klocki hamulcowe EBC FA 181 TT (2 szt.) - FA181TT

stars    (3)
Łożysko SKF 6205 2RS C3

34,56 zł

Łożysko SKF 6205 2RS C3

stars    (1)
Filtr oleju HifloFiltro HF 156  - HF156 -15%

36,04 zł

42,40 zł

Najniższa cena: 42,40 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 156 - HF156

Uszczelka pokrywy zaworów Athena - S410270015003 -10%

12,06 zł

13,40 zł

Najniższa cena: 13,40 zł

Uszczelka pokrywy zaworów Athena - S410270015003

Klocki hamulcowe EBC FA 209/2 (2 szt.) - FA209/2 -10%

96,89 zł

107,66 zł

Najniższa cena: 107,66 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 209/2 (2 szt.) - FA209/2

stars    (2)
Akumulator żelowy WM Motor WTZ10S 12V 8,6Ah
Filtr oleju K&N KN155 - KN-155
Uszczelka obudowy filtra oleju Athena -10%

14,88 zł

16,53 zł

Najniższa cena: 16,53 zł

Uszczelka obudowy filtra oleju Athena

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 648 EC (2 szt.) - MCB648EC -5%

63,67 zł

67,02 zł

Najniższa cena: 67,02 zł

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 648 EC (2 szt.) - MCB648EC

stars    (2)
Klocki hamulcowe EBC FA 208 TT (2 szt.) - FA208TT -10%

81,73 zł

90,81 zł

Najniższa cena: 90,81 zł

Pasuje na tył

Klocki hamulcowe EBC FA 208 TT (2 szt.) - FA208TT

stars    (3)
Końcówki Scottoiler Dual Injector Scorpion - SO-5000
Łańcuch napędowy DID 520 118 otwarty z zapinką - DID520-118 -20%

140,31 zł

175,39 zł

Najniższa cena: 175,39 zł

Łańcuch napędowy DID 520 118 otwarty z zapinką - DID520-118

stars    (7)

Posiadamy Części motocyklowe do KTM Adventure 640

  • KTM Adventure 640 LC4 2007
  • KTM Adventure 640 LC4 2001
  • KTM Adventure 640 LC4 2002
  • KTM Adventure 640 LC4 2003
  • KTM Adventure 640 LC4 2004
  • KTM Adventure 640 LC4 2005
  • KTM Adventure 640 LC4 2006
  • KTM Adventure 640 R 1999
  • KTM Adventure 640 R 2000
  • KTM Adventure 640 R LC4 1998
  • KTM Adventure 640 R LC4 1999
  • KTM Adventure 640 R LC4 2000
  • KTM Adventure 640 R LC4
  • KTM Adventure 640 R LC4 2004
  • KTM Adventure 640 R LC4 2007
  • KTM Adventure 640 R LC4 2006
  • KTM Adventure 640 R LC4 2005
  • KTM Adventure 640 R LC4 2003
  • KTM Adventure 640 R LC4 2002
  • KTM Adventure 640 R LC4 2001
  • KTM Adventure 640 LC4 2000

other_motorcycle_models

KTM Adventure 640

Części motocyklowe

Gamy Adventure od austriackiego KTM-a nie trzeba przedstawiać żadnemu podróżnikowi, tym bardziej jeśli interesuje go jazda po szlakach, które sam przeciera. Mocna jednostka napędowa, ogromny zasięg, doskonałe zawieszenie oraz prosta i wytrzymała konstrukcja to cechy, których nie może zabraknąć w żadnym motocyklu przemierzającym prawdziwe odludzia. KTM każdemu zaoferuje to i jeszcze więcej, aczkolwiek będzie to okupione pewną ceną.

Adventure 640 to jeden z tych motocykli, który niweluje wszystkie podziały. Nieważne, po której stronie odwiecznej batalii na linii KTM-BMW będzie stał dany motocyklista, to będzie musiał przyznać, że wiekowe LC4 to maszyna nie do zdarcia. Najlepiej potwierdza to fakt, że seryjne egzemplarze wielokrotnie przejeżdżały linię mety najcięższego rajdu terenowego na świecie (Rajdu Dakar) oraz to, że od pierwszego dnia premiery ten model był i jest nadal wybierany do realizowania wymagających wypraw w najmniej sprzyjające miejsca na naszym globie.

Model Adventure 640 wyposażono w silnik LC4, czyli jednocylindrową jednostkę napędową o pojemności 625 cm³. Chłodzony cieczą czterosuw skrywa pod głowicą cztery zawory sterowane (za pośrednictwem dźwigienek) pojedynczym wałkiem rozrządu, a za efektowne zasilanie odpowiedzialny jest tradycyjny gaźnik. Jednostka "640-tki" znana jest z naprawdę sportowego charakteru, aczkolwiek to, co najlepsze kierowca otrzyma dopiero po przekroczeniu wysokiego pułapu obrotów. Moc maksymalna 49 KM osiągana jest przy 7000 obr./min., zaś maksymalny moment obrotowy 55 Nm przy 5500 obr./min., co podczas powolnej jazdy w ciężkim terenie wymaga od użytkowników pewnej wprawy. Moc przenoszona jest na tylne koło za pośrednictwem manualnej skrzyni biegów o pięciu przełożeniach oraz klasycznego łańcucha, które zapewniają odpowiednią żywotność do pokonywania dużych dystansów z dala od autoryzowanych serwisów i przypadkowych warsztatów. Jedną z bardziej rozpoznawalnych zalet tego modelu jest ogromny zasięg na jednym tankowaniu. Średnie zużycie benzyny na poziomie 6,25 l/100 kilometrów (na asfalcie pod obciążeniem turystycznego ekwipunku i dwójki osób) i 30 litrowy zbiornik paliwa dadzą użytkownikom możliwość przejechania nawet 480 kilometrów bez zjeżdżania na stację benzynową. Mimo, że Adventure nie został zbudowany z myślą o drogach asfaltowych, to wcale nie oznacza to, że nie będzie mógł się na nich wykazać. Prędkość maksymalna 160 km/h i przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 5 sekund pozwolą się cieszyć również z przemierzania bardziej ucywilizowanych odcinków podróży.

Pod wieloma względami podwozie Adventure 640 to klasa sama dla siebie. Jakość wykonania i użytych podzespołów, wytrzymałość, możliwość adaptacji jeszcze lepszych rozwiązań... krótko mówiąc, wszystko to, czego każdy potrzebuje w off-road'zie. Amortyzację kół o rozmiarze 21 i 18 cali (przód/tył) powierzono widelcowi teleskopowemu (w późniejszych latach Upside-down) o skoku 300 mm z regulacją tłumienia odbicia i dobicia oraz centralnej kolumnie resorująco-tłumiącej opartej na dwustronnym wahaczu wleczonym z lekkich stopów aluminium. Wyhamowaniem KTM'a zajmuje się efektywny układ hamulcowy z pojedynczymi, wentylowanymi tarczami hamulcowymi o średnicy 260 i 230 mm (przód/tył) oraz dwu- i jednotłoczkowymi zaciskami hydraulicznymi.

Przez 10 lat produkcji (1997-2007) model Adventure 640 stale ewoluował. Oto największe zamiany, jakich dokonano z myślą o jeszcze lepszych właściwościach terenowych:

  • 1999 rok- nowoczesny widelec teleskopowy Upside-down (o 48 mm średnicy goleni) wyparł klasyczne rozwiązanie, jednocześnie zwiększając skok i wytrzymałość przedniego zawieszenia

  • 2003 rok- pojawienie się nowej głowicy High Flow zwiększyło moc jednostki napędowej o aż 5 KM

  • 2004 rok- zupełnie nowa stylistyka (egzemplarze po facelifting'u najłatwiej rozpoznać po błotniku umieszczonym zaraz nad kołem, a nie jak w starszych modelach pod samym reflektorem) to z jednej strony większa atrakcyjność dla co raz bardziej wymagającego klienta, z drugiej zaś mniejsza pojemność zbiornika paliwa (zredukowana z 30 do 25 litrów), a co za tym idzie mniejszy zasięg. Równolegle ze zmianą wyglądu poprawiło się bezpieczeństwo jazdy, ponieważ na przedniej osi pojawiła się dodatkowa tarcza hamulcowa z dwutłoczkowym zaciskiem hydraulicznym.

Nieodłącznymi zaletami każdego modelu z gamy Adventure jest lekkość konstrukcji i jej duża wytrzymałość na upadki na niesprzyjającym podłożu, a "640-tka" nie jest wyjątkiem od tej reguły. Wszystkie elementy karoserii zostały wykonane z elastycznego plastiku, który dzięki całkowitej odporności na pęknięcia i złamania pozwala na utrzymanie stanu motocykla na akceptowalnym poziomie przez wiele lat intensywnej eksploatacji. Wiele komponentów nadwozia i podwozia to lekkie stopy aluminium (np. dźwignie i kierownica renomowanej marki Magura), co z kolei pozwoliło na ustalenie niskiej masy własnej pojazdu. Wynik 181 kilogramów ze wszystkimi płynami (w tym 30 litrami paliwa) można uznać za doskonały, tym bardziej, że Adventure 640 zadebiutował na ogólnoświatowym rynku ponad 20 lat temu.

Jak wiadomo, Austriaccy konstruktorzy nigdy nie oszczędzali na podzespołach. Dzięki temu pompa sprzęgła pochodzi z asortymentu wcześniej wspomnianej Magury, gaźnik to produkt japońskiego Mikuni, zbiornik paliwa wykonał Acerbis, terenowe ogumienie to dzieło Metzeler'a (dokładnie model Enduro 3), obręcze kół dostarczył Excel, zawieszenie to produkt z najwyższej półki docenionej marki WP, a układ hamulcowy to komplet od lidera w tej dziedzinie, czyli firmy Brembo. Jedno jest pewne- tak dobrych części w tak dużej ilości nie znajdzie się w żadnym innym motocyklu z tego segmentu.

Podczas wnikliwej analizy modelu Adventure 640 nie można jednakże pominąć pewnych wad. Narwany charakter silnika wymusi na kierowcach dużą dozę uwagi, a wibracje generowane przez ogromnego singla z pewnością dokuczą na dłuższych dystansach. Pomimo zastosowania wałka wyrównoważającego ilość drgań potrafi być naprawdę przytłaczająca, co potwierdzi każdy właściciel, który choć raz wjechał na drogę szybkiego ruchu. Nie jest to jednak koniec ciemnych stron KTM'a. Niski komfort jazdy (m.in. twardo zestrojone zawieszenie i niewygodne siedzisko) na starcie wyeliminuje bardziej wygodnych użytkowników, a wysoko umieszczona kanapa (aż 945 mm od poziomu gruntu) będzie niemałą przeszkodą dla jeźdźców poniżej 180 cm wzrostu.

Jednakże takie niuanse w motocyklu, który wielokrotnie przekroczył linię mety najcięższego rajdu na świecie nigdy nie odbiły się negatywnie na renomie "640-tki". Mimo, że Adventure ma już na karku ponad dwie dekady, to nadal jest chętnie wybieranym motocyklem do spełniania co raz to ambitniejszych wypraw w odległe rejony i nie ma się co temu dziwić, ponieważ jego konstrukcje można śmiało określić mianem "kuloodpornej".