Części układu paliwowego motocykla
KTM L 80
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do KTM L 80
- KTM L 80 AC 1983
- KTM L 80 AC 1984
- KTM L 80 AC 1985
- KTM L 80 AC 1986
- KTM L 80 AC 1987
- KTM L 80 AC 1982
other_motorcycle_models
- KTM Adventure 1090
- KTM Duke 890
- KTM Adventure 890
- KTM Duke 790
- KTM LC4-E 400
- KTM LC4 640
- KTM LC4 400
- KTM LC2 125
- KTM LC4 600
- KTM LC4-E 640
- KTM LW 80
- KTM SC 620
- KTM TXC 400
- KTM TXC 620
- KTM Adventure 990
- KTM Adventure 640
- KTM EGS 400
- KTM RXC-E 620
- KTM EXC 500
- KTM EXC 400
- KTM SMC 660
- KTM Rally 660
- KTM SMC 625
- KTM SC 600
- KTM GS 125
- KTM SXC 540
- KTM EXC 620
- KTM SX 600
- KTM SC 350
- KTM SC 400
- KTM MX 600
- KTM EGS 600
- KTM EXC 600
- KTM MX 500
- KTM EGS 500
- KTM Incas 500
- KTM Incas 600
- KTM SXC 620
- KTM SX 620
- KTM SX 50
- KTM SC 625
- KTM RSW 50
- KTM RLW 80
- KTM EXC 640
- KTM EXC 612
- KTM EXC 350
- KTM EGS 620
- KTM EGS 350
- KTM Ark 50