Części układu paliwowego motocykla
Kymco People 250
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Kymco People 250
- Kymco People 250 S i. 2007
- Kymco People 250 S i. 2008
- Kymco People 250 2007
- Kymco People 250 2006
- Kymco People 250 2005
- Kymco People 250 LC
- Kymco People 250 LC 2004
- Kymco People 250 S 2007
- Kymco People 250 S 2008
- Kymco People 250 S 2009
- Kymco People 250 S 2010
- Kymco People 250 2004
- Kymco People 250 2003
other_motorcycle_models
- Kymco People 125
- Kymco People 150
- Kymco People 300
- Kymco People 200
- Kymco People 50
- Kymco New People 50
- Kymco New People 200
- Kymco New People 125
- Kymco New People 300
- Kymco New People 150
- Kymco MXU 50
- Kymco MXU 150
- Kymco Top Boy 50
- Kymco K-XCT 300
- Kymco ZX 50
- Kymco CK1 125
- Kymco Pulsar 125
- Kymco CV3 550
- Kymco Stryker II 125
- Kymco AK 550
- Kymco Dink 200
- Kymco Venox 250
- Kymco Dink 250
- Kymco Vitality 50
- Kymco Bet&Win 250
- Kymco New Dink 200
- Kymco New Dink 50
- Kymco X-Town 300
- Kymco X-Town 125
- Kymco Like 150
- Kymco Like 50
- Kymco Like II 50
- Kymco Like 125
- Kymco DT X360 125
- Kymco DT X360 350
- Kymco Like II 125
- Kymco Xciting 250
- Kymco Xciting 400
- Kymco Xciting 500
- Kymco Sting 50
- Kymco K-Pipe 125
- Kymco Grand Dink 50
- Kymco Grand Dink 125
- Kymco Dink 125
- Kymco Movie 150
- Kymco New Downtown 125
- Kymco New Downtown 350
- Kymco Super 9 50
- Kymco Super 8 50