check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części układu paliwowego motocykla
Kymco Xciting 500

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Każdy silnik wymaga czystego paliwa wprowadzonego do wnętrza w odpowiedniej ilości. Kymco Xciting 500 nie jest tu wyjątkiem; aby silnik działał sprawnie i wypracował pełnię mocy, zadbaj o szczelność i czystość zbiornika, przewodów i łączonych przez nie elementów. Pamiętaj, że bez nich ani gaźnik, ani wtrysk nie spełnią swojej roli przy silniku. Okresowo sprawdzaj też regulację elementów układu. Nawet w pełni sprawne i czyste, ale nieodpowiednio ustawione, te części układu paliwowego nie zapewnią sercu motocykla mieszanki w odpowiednich proporcjach. W konsekwencji Kymco Xciting 500 straci na osiągach i sprawności, a elementy jego silnika szybciej ulegną zużyciu lub nawet uszkodzeniu.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 6
Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-411 -5%

79,15 zł

83,32 zł

Najniższa cena: 83,32 zł

Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-411

Zaworek iglicowy Produkt OEM

323,85 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Zaworek iglicowy Produkt OEM

Króciec ssący gaźnika (1 szt.) Produkt OEM

440,86 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Króciec ssący gaźnika (1 szt.) Produkt OEM

Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Kymco Xciting 500

  • Kymco Xciting 500 Evo i. ABS 2011
  • Kymco Xciting 500 Evo i. ABS 2012
  • Kymco Xciting 500 i. 2008
  • Kymco Xciting 500 R i. 2008
  • Kymco Xciting 500 R i. ABS 2008
  • Kymco Xciting 500 R i. ABS 2010
  • Kymco Xciting 500 Evo i. ABS 2010
  • Kymco Xciting 500 i. 2007
  • Kymco Xciting 500 2006
  • Kymco Xciting 500 i. 2009
  • Kymco Xciting 500 Evo i. ABS 2013
  • Kymco Xciting 500 R i. ABS 2009
  • Kymco Xciting 500 R i. ABS 2011
  • Kymco Xciting 500 R i. ABS 2012
  • Kymco Xciting 500 R i. ABS 2013
  • Kymco Xciting 500 2005
  • Kymco Xciting 500 i R 2007
  • Kymco Xciting 500 R i. ABS 2016
  • Kymco Xciting 500 R i. ABS 2015
  • Kymco Xciting 500 R i. ABS 2014
  • Kymco Xciting 500 R i. 2012
  • Kymco Xciting 500 R i. 2011
  • Kymco Xciting 500 R i. 2010
  • Kymco Xciting 500 R i. 2009
  • Kymco Xciting 500 2007

other_motorcycle_models