check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części układu paliwowego motocykla
Piaggio Sfera 80

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Każdy silnik wymaga czystego paliwa wprowadzonego do wnętrza w odpowiedniej ilości. Piaggio Sfera 80 nie jest tu wyjątkiem; aby silnik działał sprawnie i wypracował pełnię mocy, zadbaj o szczelność i czystość zbiornika, przewodów i łączonych przez nie elementów. Pamiętaj, że bez nich ani gaźnik, ani wtrysk nie spełnią swojej roli przy silniku. Okresowo sprawdzaj też regulację elementów układu. Nawet w pełni sprawne i czyste, ale nieodpowiednio ustawione, te części układu paliwowego nie zapewnią sercu motocykla mieszanki w odpowiednich proporcjach. W konsekwencji Piaggio Sfera 80 straci na osiągach i sprawności, a elementy jego silnika szybciej ulegną zużyciu lub nawet uszkodzeniu.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 75
Kranik paliwa wciskany 15mm - 77740
Gaźnik PHBG 21 ssanie ręczne AM6 - 80131
Kranik paliwa

59,77 zł

Kranik paliwa

stars    (4)
Przepustnica gaźnika Dellorto PHVA 17,5
Gaźnik Dellorto PHBN 12 GS Aprilia Minarelli - DL03069
Gaźnik dell'Orto PHVA 17,5 CD - 071406
Automat ssania do skuterów z silnikiem Piaggio 50 cm3
Gaźnik Malossi PHVB 22 DS Minarelli 100 2T                  - M.1611430
Gaźnik dell'Orto PHVB 22 CD

516,00 zł

dostawa 0 zł

Gaźnik dell'Orto PHVB 22 CD

Gaźnik PHBN 17,5 ssanie ręczne - 218756

119,00 zł

Niedostępny

Gaźnik PHBN 17,5 ssanie ręczne - 218756

stars    (2)

Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Piaggio Sfera 80

  • Piaggio Sfera 80 1992
  • Piaggio Sfera 80 1993
  • Piaggio Sfera 80 1994
  • Piaggio Sfera 80 1995
  • Piaggio Sfera 80 z katalizatorem 1995
  • Piaggio Sfera 80 1996
  • Piaggio Sfera 80 z katalizatorem 1996
  • Piaggio Sfera 80 1991
  • Piaggio Sfera 80 z katalizatorem 1994
  • Piaggio Sfera 80 NSL z katalizatorem 1991
  • Piaggio Sfera 80 NSL z katalizatorem 1992
  • Piaggio Sfera 80 NSL z katalizatorem 1993
  • Piaggio Sfera 80 NSL z katalizatorem 1994
  • Piaggio Sfera 80 RST 1997
  • Piaggio Sfera 80 RST z katalizatorem 1997
  • Piaggio Sfera 80 RST 1995
  • Piaggio Sfera 80 RST z katalizatorem 1995

other_motorcycle_models