check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części układu paliwowego motocykla
Piaggio Si 50

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Każdy silnik wymaga czystego paliwa wprowadzonego do wnętrza w odpowiedniej ilości. Piaggio Si 50 nie jest tu wyjątkiem; aby silnik działał sprawnie i wypracował pełnię mocy, zadbaj o szczelność i czystość zbiornika, przewodów i łączonych przez nie elementów. Pamiętaj, że bez nich ani gaźnik, ani wtrysk nie spełnią swojej roli przy silniku. Okresowo sprawdzaj też regulację elementów układu. Nawet w pełni sprawne i czyste, ale nieodpowiednio ustawione, te części układu paliwowego nie zapewnią sercu motocykla mieszanki w odpowiednich proporcjach. W konsekwencji Piaggio Si 50 straci na osiągach i sprawności, a elementy jego silnika szybciej ulegną zużyciu lub nawet uszkodzeniu.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 13
Zaworek iglicowy 12-17,5 -5%

46,88 zł

49,35 zł

Najniższa cena: 49,35 zł

Zaworek iglicowy 12-17,5

Kranik paliwa Piaggio - 80678
Kranik paliwa

41,21 zł

Kranik paliwa

Gaźnik 13mm Piaggio Vespa
Zaślepka do gaźnika produkt OEM
Gaźnik Malossi PHBG 19 B Piaggio Vespa - M.1610989
Prowadnica dławika produkt OEM

10,70 zł

Niedostępny

Prowadnica dławika produkt OEM

Przepustnica Produkt OEM

17,00 zł

Niedostępny

Przepustnica Produkt OEM

Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Piaggio Si 50

  • Piaggio Si 50 FL Lusso 03.88- 50 km/h 1988
  • Piaggio Si 50 FL Lusso 07.92- 50 km/h 1992
  • Piaggio Si 50 Monte Carlo Lusso 50 km/h z kierunkowskazami 1994
  • Piaggio Si 50 Monte Carlo 40 km/h z kierunkowskazami 1984
  • Piaggio Si 50 Monte Carlo 40 km/h z kierunkowskazami 1985
  • Piaggio Si 50 Monte Carlo 40 km/h z kierunkowskazami 1986
  • Piaggio Si 50 Monte Carlo 50 km/h z kierunkowskazami 1987
  • Piaggio Si 50 Monte Carlo 50 km/h z kierunkowskazami 1988
  • Piaggio Si 50 Monte Carlo Lusso 50 km/h z kierunkowskazami 1989
  • Piaggio Si 50 Monte Carlo Lusso 50 km/h z kierunkowskazami 1990
  • Piaggio Si 50 Monte Carlo Lusso 50 km/h z kierunkowskazami 1991
  • Piaggio Si 50 Monte Carlo Lusso 50 km/h z kierunkowskazami 1992
  • Piaggio Si 50 Monte Carlo Lusso 50 km/h z kierunkowskazami 1993
  • Piaggio Si 50 Monte Carlo Lusso 50 km/h z kierunkowskazami 1995
  • Piaggio Si 50 Monte Carlo Lusso 50 km/h z kierunkowskazami 1996
  • Piaggio Si 50 BL 40 km/h z kierunkowskazami 1980
  • Piaggio Si 50 BL 40 km/h z kierunkowskazami 1981
  • Piaggio Si 50 BL 40 km/h z kierunkowskazami 1982
  • Piaggio Si 50 BL 40 km/h z kierunkowskazami 1983
  • Piaggio Si 50 FL Lusso 03.88- 50 km/h 1989
  • Piaggio Si 50 FL Lusso 03.88- 50 km/h 1990
  • Piaggio Si 50 FL Lusso 03.88- 50 km/h 1991
  • Piaggio Si 50 FL Lusso 03.88- 50 km/h 1992
  • Piaggio Si 50 FL Lusso 07.92- 50 km/h 1993
  • Piaggio Si 50 FL Lusso 07.92- 50 km/h 1994
  • Piaggio Si 50 FL Lusso 07.92- 50 km/h 1995
  • Piaggio Si 50 FL Lusso 07.92- 50 km/h 1996
  • Piaggio Si 50 Monte Carlo 40 km/h z kierunkowskazami 1983
  • Piaggio Si 50 Monte Carlo 50 km/h z kierunkowskazami 1986
  • Piaggio Si 50 Monte Carlo Lusso 50 km/h z kierunkowskazami 1988
  • Piaggio Si 50 BL 40 km/h z kierunkowskazami 1979
  • Piaggio Si 50 1978
  • Piaggio Si 50 1984
  • Piaggio Si 50 1985
  • Piaggio Si 50 1986
  • Piaggio Si 50 Lusso 1987
  • Piaggio Si 50 Lusso 1988
  • Piaggio Si 50 Lusso 1989
  • Piaggio Si 50 Lusso 1990
  • Piaggio Si 50 Lusso 1991
  • Piaggio Si 50 Lusso 1992
  • Piaggio Si 50 Lusso 1993
  • Piaggio Si 50 Lusso 1994
  • Piaggio Si 50 Lusso 1995
  • Piaggio Si 50 Lusso 1996
  • Piaggio Si 50 Lusso Monte Carlo 1991
  • Piaggio Si 50 Lusso Monte Carlo 1987
  • Piaggio Si 50 Lusso Monte Carlo 1990

other_motorcycle_models