Części układu paliwowego motocykla
Polaris Outlaw 525
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
670,64 zł
745,16 zł
Najniższa cena: 745,16 zł
dostawa 0 złPodwójna dysza Athena do gaźnika Keihin FCR/MX - P400000180002
Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Polaris Outlaw 525
- Polaris Outlaw 525 IRS 2008
- Polaris Outlaw 525 S 2x4 2008
- Polaris Outlaw 525 IRS 2009
- Polaris Outlaw 525 S 2x4 2009
- Polaris Outlaw 525 IRS 2010
- Polaris Outlaw 525 S 2x4 2010
- Polaris Outlaw 525 IRS 2011
- Polaris Outlaw 525 2007
- Polaris Outlaw 525 2008
- Polaris Outlaw 525 2009
- Polaris Outlaw 525 2010
- Polaris Outlaw 525 2011
- Polaris Outlaw 525 2012
- Polaris Outlaw 525 2013
- Polaris Outlaw 525 IRC 2007
- Polaris Outlaw 525 IRC 2008
- Polaris Outlaw 525 IRC 2009
- Polaris Outlaw 525 IRC 2010
- Polaris Outlaw 525 IRC 2011
- Polaris Outlaw 525 IRS 2006
- Polaris Outlaw 525 IRS 2007
- Polaris Outlaw 525 IRS 2012
- Polaris Outlaw 525 IRS 2013
- Polaris Outlaw 525 RS 2x4 2007
- Polaris Outlaw 525 RS 2x4 2008
- Polaris Outlaw 525 RS 2x4 2009
- Polaris Outlaw 525 RS 2x4 2010
- Polaris Outlaw 525 RS 2x4 2011
- Polaris Outlaw 525 S 2007
- Polaris Outlaw 525 S 2011
other_motorcycle_models
- Polaris Outlaw 110
- Polaris Outlaw 70
- Polaris Outlaw 90
- Polaris Outlaw 50
- Polaris Outlaw 500
- Polaris Outlaw 450
- Polaris Outlaw 450
- Polaris Voyageur 650
- Polaris Trail Blazer 400
- Polaris Pro XD 4000 900
- Polaris Titan 1000
- Polaris RZR 1000
- Polaris Titan 800
- Polaris RZR 900
- Polaris RZR 2000
- Polaris RZR 200
- Polaris RZR 170
- Polaris RZR Trail 570
- Polaris RZR Trail 900
- Polaris RZR Trail 1000
- Polaris Ranger 0
- Polaris Ranger 650
- Polaris Ranger 570
- Polaris Ranger 900
- Polaris Ranger 800
- Polaris Ranger 150
- Polaris Ranger 700
- Polaris Ranger 500
- Polaris Ranger 1000
- Polaris Phoenix 200
- Polaris Magnum 425
- Polaris Switchback 850
- Polaris Switchback 650
- Polaris Switchback 550
- Polaris Indy 550
- Polaris Indy 650
- Polaris Indy 850
- Polaris Indy 120
- Polaris General 1000
- Polaris SKS 650
- Polaris RMK 900
- Polaris RMK 600
- Polaris RMK 550
- Polaris RMK 650
- Polaris RMK 850
- Polaris Pro RMK 650
- Polaris Pro RMK 900