check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Filtry motocyklowe
Polaris Outlaw 525

Jak dobrać filtr do mojego motocykla?

Przy wyborze filtra do motocykla zwróć uwagę na kilka podstawowych kwestii. Pozwoli ci to wybrać filtr o najlepszych właściwościach dla twojego stylu jazdy.

Czy filtry uniwersalne zastosuję do każdego motocykla?

W przypadku filtrów do motocykli możesz spotkać filtry przeznaczone ściśle do danego modelu, jak i oferowane do szerokiej gamy pojazdów. Nawet w tym drugim przypadku, lista motocykli, do których możesz zamontować dany filtr, jest ograniczona. Wpływają na to:

  • kształt i wymiary
  • mocowanie
  • łączenie

Pomijając choćby jeden z tych czynników, narazisz swój silnik i inne układy motocykla na zabrudzenie i tarcie, a przez to zgubne w skutkach uszkodzenia.

Czy mogę wymienić standardowy filtr na nietypowy?

Standardowy, dobrej jakości filtr spełni swoją rolę przy typowej jeździe. Jeśli jednak chcesz poprawić parametry pracy filtra, możesz wykorzystać te z nietypowego materiału. Materiały syntetyczne czy gąbka zapewnią tu lepszą filtrację, niż bawełna czy papier, o ile wybierzesz dobrej jakości zamienniki o sprawdzonych właściwościach. Pamiętaj też, że niektóre filtry są przygotowane pod konkretne parametry jazdy. Filtry sportowe sprawdzą się przy agresywnej jeździe, ale już w mieście nie dadzą oczekiwanych efektów mimo częstszej konserwacji. 

Jak zamontować i zadbać o filtr motocyklowy?

Żaden filtr motocyklowy nie spełni swojej roli, jeśli go odpowiednio nie zamontujesz i nie zadbasz o jego działanie. Każdy filtr ma pod tym kątem swoje wymagania, z którymi warto, byś zapoznał się już przy jego zakupie.

Wymień filtr według zaleceń producenta motocykla i filtra

Typowa wymiana filtra jest względnie prosta, o ile dokonasz ją ściśle według zaleceń producentów motocykla i filtra. Zasadniczo przyjmuje się, że:

  • filtr powietrza warto wymienić co rok lub po przejechaniu 6-12 tys. kilometrów
  • filtr paliwa warto wymienić co 1-2 lata lub po przejechaniu 10-15 tys. kilometrów
  • filtr oleju warto wymienić co rok lub po przejechaniu 10 tys. kilometrów

Pamiętaj, że to, kiedy wymienić filtr do motocykla, zależy od materiału, płynu, a także użytkowania motocykla. W efekcie, w twoim przypadku te liczby mogą być wyraźnie inne. Do mocowania nierzadko przydadzą ci się specjalne narzędzia do filtrów. Przed wymianą zwróć uwagę na czynności, które przygotują motocykl i filtr do wymiany. Niektóre filtry będą wymagały nie tylko nowych uszczelnień, ale też nałożenia specjalnego płynu wstępnie przygotowującego filtr do pracy.

Jak dbać o filtr motocyklowy?

Po wyborze i mocowaniu, o filtr w motocyklu będziesz też musiał dbać. Przykładowo, filtry powietrza warto wyczyścić po jeździe w warunkach narażających filtr na duże zabrudzenie. Niektóre filtry musisz też okresowo konserwować, by usunąć brud i nasączyć dedykowanym płynem. W końcu, dla dobrej pracy filtra zadbaj o jakość czyszczonych płynów. Korzystaj z paliwa i powietrza wysokiej jakości i nie dopuść, by pojawiły się w nich zabrudzenia.

Płyny stosowane w Polaris Outlaw 525 zapewniają mu sprawną pracę silnika, swobodę ruchu, zmniejszają tarcie oraz czyszczą i chłodzą układ. Ale stanie się tak tylko, jeśli te płyny będą odpowiednio czyste. Zadbaj o to i zwróć uwagę na filtry motocyklowe. Wybierając wysokiej jakości, standardowe filtry do motocykla, Polaris Outlaw 525 odwdzięczy ci się sprawną pracą mechanizmów przy typowym użytkowaniu. Wymieniając je na wyższej jakości zamienniki, Polaris Outlaw 525 da ci frajdę z jazdy w nietypowych warunkach bez obaw o uszkodzenia silnika i innych układów. Pamiętaj o regularnej kontroli i konserwacji filtrów oraz ich wymianie zgodnie z zaleceniem producenta.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 28
Filtr oleju HifloFiltro długi HF 155 - HF155 -15%

19,13 zł

22,50 zł

Najniższa cena: 22,50 zł

Filtr oleju HifloFiltro długi HF 155 - HF155

stars    (6)
Filtr oleju HifloFiltro HF 157 krótki Beta/KTM/Polaris  - HF157 -15%

19,21 zł

22,60 zł

Najniższa cena: 22,60 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 157 krótki Beta/KTM/Polaris - HF157

stars    (1)
Filtr oleju K&N KN155 - KN-155
Filtr oleju Athena FFC025 (HF155) - FFC025 -10%

15,66 zł

17,40 zł

Najniższa cena: 17,40 zł

Filtr oleju Athena FFC025 (HF155) - FFC025

Filtr oleju K&N KN157 - KN-157
Filtr oleju Athena FFC005 (HF157) - FFC005 -10%

16,20 zł

18,00 zł

Najniższa cena: 18,00 zł

Filtr oleju Athena FFC005 (HF157) - FFC005

Filtr oleju Mahle OX115 HF155 - OX 115
Gąbkowy filtr powietrza Twin Air - 156143 -5%

67,82 zł

71,39 zł

Najniższa cena: 71,39 zł

Gąbkowy filtr powietrza Twin Air - 156143

Filtr oleju Ison 155 HF155 - ISON 155
Filtr oleju Twin Air - 140016 -5%

34,09 zł

35,88 zł

Najniższa cena: 35,88 zł

Filtr oleju Twin Air - 140016

Gąbkowy filtr powietrza Twin Air - 156144FR -5%

149,06 zł

156,90 zł

Najniższa cena: 156,90 zł

Gąbkowy filtr powietrza Twin Air - 156144FR

Filtr oleju

25,86 zł

Filtr oleju

Filtr oleju Mahle OX806D - OX 806D
Filtr oleju Ison 157 HF157 - ISON 157
Gąbkowy filtr powietrza ze stelażem Twin Air Power Flow - 156142C -5%

312,70 zł

329,16 zł

Najniższa cena: 329,16 zł

dostawa 0 zł

Gąbkowy filtr powietrza ze stelażem Twin Air Power Flow - 156142C

Gąbkowy filtr powietrza Twin Air Power Flow Polaris Outlaw 525 IRS - 156142FR -5%

100,62 zł

105,92 zł

Najniższa cena: 105,92 zł

Gąbkowy filtr powietrza Twin Air Power Flow Polaris Outlaw 525 IRS - 156142FR

Gąbkowa osłona filtra powietrza Twin Air Polaris Outlander 525 - 156143DC -5%

40,23 zł

42,35 zł

Najniższa cena: 42,35 zł

Niedostępny

Gąbkowa osłona filtra powietrza Twin Air Polaris Outlander 525 - 156143DC

Filtr oleju Athena FFC005 (HF157A) - FFC005A -10%

14,31 zł

15,90 zł

Najniższa cena: 15,90 zł

Niedostępny

Filtr oleju Athena FFC005 (HF157A) - FFC005A

Filtr powietrza K&N PL-5207 Polaris - PL-5207

299,00 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Filtr powietrza K&N PL-5207 Polaris - PL-5207

Posiadamy Filtry motocyklowe do Polaris Outlaw 525

  • Polaris Outlaw 525 IRS 2008
  • Polaris Outlaw 525 S 2x4 2008
  • Polaris Outlaw 525 IRS 2009
  • Polaris Outlaw 525 S 2x4 2009
  • Polaris Outlaw 525 IRS 2010
  • Polaris Outlaw 525 S 2x4 2010
  • Polaris Outlaw 525 IRS 2011
  • Polaris Outlaw 525 2007
  • Polaris Outlaw 525 2008
  • Polaris Outlaw 525 2009
  • Polaris Outlaw 525 2010
  • Polaris Outlaw 525 2011
  • Polaris Outlaw 525 2012
  • Polaris Outlaw 525 2013
  • Polaris Outlaw 525 IRC 2007
  • Polaris Outlaw 525 IRC 2008
  • Polaris Outlaw 525 IRC 2009
  • Polaris Outlaw 525 IRC 2010
  • Polaris Outlaw 525 IRC 2011
  • Polaris Outlaw 525 IRS 2006
  • Polaris Outlaw 525 IRS 2007
  • Polaris Outlaw 525 IRS 2012
  • Polaris Outlaw 525 IRS 2013
  • Polaris Outlaw 525 RS 2x4 2007
  • Polaris Outlaw 525 RS 2x4 2008
  • Polaris Outlaw 525 RS 2x4 2009
  • Polaris Outlaw 525 RS 2x4 2010
  • Polaris Outlaw 525 RS 2x4 2011
  • Polaris Outlaw 525 S 2007
  • Polaris Outlaw 525 S 2011

other_motorcycle_models