Części układu paliwowego motocykla
Puch M 50
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Puch M 50
- Puch M 50 SG 1976
- Puch M 50 SG 1975
- Puch M 50 SG 1974
- Puch M 50 SG 1973
- Puch M 50 SG 1972
- Puch M 50 SG 1971
- Puch M 50 SG 1970
- Puch M 50 SG 1969
- Puch M 50 SG 1968
- Puch M 50 SG 1967
- Puch M 50 S 1976
- Puch M 50 S 1975
- Puch M 50 S 1974
- Puch M 50 S 1973
- Puch M 50 S 1972
- Puch M 50 S 1971
- Puch M 50 S 1970
- Puch M 50 S 1969
- Puch M 50 S 1968
- Puch M 50 S 1967
- Puch M 50 1967
- Puch M 50 1968
- Puch M 50 1969
- Puch M 50 1970
- Puch M 50 1971
- Puch M 50 1972
- Puch M 50 1973
- Puch M 50 1974
- Puch M 50 1975
- Puch M 50 1976
- Puch M 50 Grand Prix koła odlewane 1976
- Puch M 50 Grand Prix koła odlewane 1975
other_motorcycle_models
- Puch M 125
- Puch M 50 Jet
- Puch MS 50
- Puch MV 50
- Puch Maxi 25
- Puch Monza 50
- Puch Maxi 50
- Puch Magnum 50
- Puch Lido 125
- Puch GS504 500
- Puch Lido 50
- Puch Cobra 80
- Puch Cobra 50
- Puch P1 250
- Puch X 50
- Puch X 25
- Puch Ranger 50
- Puch Pionier 25
- Puch P1 25
- Puch Imola 50
- Puch Lido 80
- Puch Puch 500
- Puch Puch 250
- Suzuki CP 50