Części układu paliwowego motocykla
Puch Maxi 25
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Puch Maxi 25
- Puch Maxi 25 N 1982-1984
- Puch Maxi 25 N DGR 1982-1984
- Puch Maxi 25 S 2,25 DRG 1982-1983
- Puch Maxi 25 Sport 1982
- Puch Maxi 25 N Chopper 1984
- Puch Maxi 25 Chopper 1982
- Puch Maxi 25 2-biegowy koła odlewane 1990
- Puch Maxi 25 E koła odlewane 1982
- Puch Maxi 25 N koła odlewane 1975
- Puch Maxi 25 N koła szprychowe 1975
- Puch Maxi 25 N koła odlewane 1982
- Puch Maxi 25 N Off Road koła odlewane 1982
- Puch Maxi 25 N koła szprychowe 1982
- Puch Maxi 25 N koła odlewane 1989
- Puch Maxi 25 N koła szprychowe 1989
- Puch Maxi 25 N koła szprychowe 1993
- Puch Maxi 25 S koła odlewane 1975
- Puch Maxi 25 S Sport koła odlewane 1975
- Puch Maxi 25 S koła szprychowe 1975
- Puch Maxi 25 S koła odlewane 1982
- Puch Maxi 25 S Super koła szprychowe 1982
- Puch Maxi 25 SL 1975
- Puch Maxi 25 Chopper 1983
- Puch Maxi 25 Chopper 1984
- Puch Maxi 25 Chopper 1985
- Puch Maxi 25 Chopper 1986
- Puch Maxi 25 2-biegowy koła odlewane 1991
- Puch Maxi 25 E koła odlewane 1983
- Puch Maxi 25 E koła odlewane 1984
- Puch Maxi 25 E koła odlewane 1985
- Puch Maxi 25 E koła odlewane 1986
- Puch Maxi 25 N koła odlewane 1976
- Puch Maxi 25 N koła szprychowe 1976
- Puch Maxi 25 N koła odlewane 1977
- Puch Maxi 25 N koła szprychowe 1977
- Puch Maxi 25 N koła odlewane 1978
- Puch Maxi 25 N koła szprychowe 1978
- Puch Maxi 25 N koła odlewane 1979
- Puch Maxi 25 N koła szprychowe 1979
- Puch Maxi 25 N koła odlewane 1980
- Puch Maxi 25 N koła szprychowe 1980
- Puch Maxi 25 N koła odlewane 1981
- Puch Maxi 25 N koła szprychowe 1981
- Puch Maxi 25 N koła odlewane 1983
- Puch Maxi 25 N koła szprychowe 1983
- Puch Maxi 25 N Off Road koła odlewane 1983
- Puch Maxi 25 N koła odlewane 1984
- Puch Maxi 25 N koła szprychowe 1984
- Puch Maxi 25 N Off Road koła odlewane 1984
- Puch Maxi 25 N koła odlewane 1985
- Puch Maxi 25 N koła szprychowe 1985
- Puch Maxi 25 N Off Road koła odlewane 1985
- Puch Maxi 25 N koła odlewane 1986
- Puch Maxi 25 N koła szprychowe 1986
- Puch Maxi 25 N Off Road koła odlewane 1986
- Puch Maxi 25 N koła odlewane 1990
- Puch Maxi 25 N koła szprychowe 1990
- Puch Maxi 25 N koła odlewane 1991
- Puch Maxi 25 N koła szprychowe 1991
- Puch Maxi 25 N koła odlewane 1992
- Puch Maxi 25 N koła szprychowe 1992
- Puch Maxi 25 N koła odlewane 1994
- Puch Maxi 25 N koła szprychowe 1994
- Puch Maxi 25 S koła odlewane 1976
- Puch Maxi 25 S koła szprychowe 1976
- Puch Maxi 25 S Sport koła odlewane 1976
- Puch Maxi 25 S koła odlewane 1977
- Puch Maxi 25 S koła szprychowe 1977
- Puch Maxi 25 S Sport koła odlewane 1977
- Puch Maxi 25 S koła odlewane 1978
- Puch Maxi 25 S koła szprychowe 1978
- Puch Maxi 25 S Sport koła odlewane 1978
- Puch Maxi 25 S koła odlewane 1979
- Puch Maxi 25 S koła szprychowe 1979
- Puch Maxi 25 S Sport koła odlewane 1979
- Puch Maxi 25 S koła odlewane 1980
- Puch Maxi 25 S koła szprychowe 1980
- Puch Maxi 25 S Sport koła odlewane 1980
- Puch Maxi 25 S koła odlewane 1981
- Puch Maxi 25 S koła szprychowe 1981
- Puch Maxi 25 S Sport koła odlewane 1981
- Puch Maxi 25 S koła odlewane 1983
- Puch Maxi 25 S Super koła szprychowe 1983
- Puch Maxi 25 S koła odlewane 1984
- Puch Maxi 25 S Super koła szprychowe 1984
- Puch Maxi 25 S koła odlewane 1985
- Puch Maxi 25 S Super koła szprychowe 1985
- Puch Maxi 25 S koła odlewane 1986
- Puch Maxi 25 S Super koła szprychowe 1986
- Puch Maxi 25 SL 1976
- Puch Maxi 25 SL 1977
- Puch Maxi 25 SL 1978
- Puch Maxi 25 SL 1979
- Puch Maxi 25 SL 1980
- Puch Maxi 25 SL 1981
- Puch Maxi 25 N koła odlewane 1993
- Puch Maxi 25 N automat 1988
- Puch Maxi 25 N automat 1987
- Puch Maxi 25 S2 1983
- Puch Maxi 25 S2 1982
- Puch Maxi 25 S 1972
- Puch Maxi 25 S 1973
- Puch Maxi 25 S 1974
- Puch Maxi 25 L2 1979
- Puch Maxi 25 L2 1978
- Puch Maxi 25 1979
- Puch Maxi 25 1978
- Puch Maxi 25 1977
- Puch Maxi 25 1976
- Puch Maxi 25 1975
- Puch Maxi 25 1974
- Puch Maxi 25 1973
- Puch Maxi 25 1972
- Puch Maxi 25 1971
- Puch Maxi 25 1970
- Puch Maxi 25 1969
- Puch Maxi 25 Sport 1984
- Puch Maxi 25 Sport 1983
other_motorcycle_models
- Puch Maxi 50
- Puch Lido 125
- Puch GS504 500
- Puch Lido 50
- Puch Cobra 80
- Puch Cobra 50
- Puch P1 250
- Puch M 50
- Puch M 125
- Puch MS 50
- Puch MV 50
- Puch X 50
- Puch X 25
- Puch Ranger 50
- Puch Pionier 25
- Puch P1 25
- Puch Monza 50
- Puch M 50 Jet
- Puch Imola 50
- Puch Magnum 50
- Puch Lido 80
- Puch Puch 500
- Puch Puch 250
- Suzuki CP 50