check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części układu paliwowego motocykla
Puch Maxi 25

Jak dbać o układ paliwowy motocykla?

Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.

Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować

W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.

Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia

W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.

Każdy silnik wymaga czystego paliwa wprowadzonego do wnętrza w odpowiedniej ilości. Puch Maxi 25 nie jest tu wyjątkiem; aby silnik działał sprawnie i wypracował pełnię mocy, zadbaj o szczelność i czystość zbiornika, przewodów i łączonych przez nie elementów. Pamiętaj, że bez nich ani gaźnik, ani wtrysk nie spełnią swojej roli przy silniku. Okresowo sprawdzaj też regulację elementów układu. Nawet w pełni sprawne i czyste, ale nieodpowiednio ustawione, te części układu paliwowego nie zapewnią sercu motocykla mieszanki w odpowiednich proporcjach. W konsekwencji Puch Maxi 25 straci na osiągach i sprawności, a elementy jego silnika szybciej ulegną zużyciu lub nawet uszkodzeniu.

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 32
Gaźnik 12mm Zundapp Puch Maxi X30

356,15 zł

dostawa 0 zł

Gaźnik 12mm Zundapp Puch Maxi X30

Regulowana dysza Bing SSE SSN 10/17mm
Gaźnik Malossi SHA 16.16 Puch Maxi                          - M.1610992
Gaźnik Malossi SHA 15 C Puch Maxi                           - M.1610352
Gaźnik 15mm Zundapp Puch Maxi X30

356,15 zł

dostawa 0 zł
Niedostępny

Gaźnik 15mm Zundapp Puch Maxi X30

Króciec ssący 15mm Puch Maxi E50

207,58 zł

Niedostępny

Króciec ssący 15mm Puch Maxi E50

Króciec ssący 12mm Puch Maxi E50

158,63 zł

Niedostępny

Króciec ssący 12mm Puch Maxi E50

Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Puch Maxi 25

  • Puch Maxi 25 N 1982-1984
  • Puch Maxi 25 N DGR 1982-1984
  • Puch Maxi 25 S 2,25 DRG 1982-1983
  • Puch Maxi 25 Sport 1982
  • Puch Maxi 25 N Chopper 1984
  • Puch Maxi 25 Chopper 1982
  • Puch Maxi 25 2-biegowy koła odlewane 1990
  • Puch Maxi 25 E koła odlewane 1982
  • Puch Maxi 25 N koła odlewane 1975
  • Puch Maxi 25 N koła szprychowe 1975
  • Puch Maxi 25 N koła odlewane 1982
  • Puch Maxi 25 N Off Road koła odlewane 1982
  • Puch Maxi 25 N koła szprychowe 1982
  • Puch Maxi 25 N koła odlewane 1989
  • Puch Maxi 25 N koła szprychowe 1989
  • Puch Maxi 25 N koła szprychowe 1993
  • Puch Maxi 25 S koła odlewane 1975
  • Puch Maxi 25 S Sport koła odlewane 1975
  • Puch Maxi 25 S koła szprychowe 1975
  • Puch Maxi 25 S koła odlewane 1982
  • Puch Maxi 25 S Super koła szprychowe 1982
  • Puch Maxi 25 SL 1975
  • Puch Maxi 25 Chopper 1983
  • Puch Maxi 25 Chopper 1984
  • Puch Maxi 25 Chopper 1985
  • Puch Maxi 25 Chopper 1986
  • Puch Maxi 25 2-biegowy koła odlewane 1991
  • Puch Maxi 25 E koła odlewane 1983
  • Puch Maxi 25 E koła odlewane 1984
  • Puch Maxi 25 E koła odlewane 1985
  • Puch Maxi 25 E koła odlewane 1986
  • Puch Maxi 25 N koła odlewane 1976
  • Puch Maxi 25 N koła szprychowe 1976
  • Puch Maxi 25 N koła odlewane 1977
  • Puch Maxi 25 N koła szprychowe 1977
  • Puch Maxi 25 N koła odlewane 1978
  • Puch Maxi 25 N koła szprychowe 1978
  • Puch Maxi 25 N koła odlewane 1979
  • Puch Maxi 25 N koła szprychowe 1979
  • Puch Maxi 25 N koła odlewane 1980
  • Puch Maxi 25 N koła szprychowe 1980
  • Puch Maxi 25 N koła odlewane 1981
  • Puch Maxi 25 N koła szprychowe 1981
  • Puch Maxi 25 N koła odlewane 1983
  • Puch Maxi 25 N koła szprychowe 1983
  • Puch Maxi 25 N Off Road koła odlewane 1983
  • Puch Maxi 25 N koła odlewane 1984
  • Puch Maxi 25 N koła szprychowe 1984
  • Puch Maxi 25 N Off Road koła odlewane 1984
  • Puch Maxi 25 N koła odlewane 1985
  • Puch Maxi 25 N koła szprychowe 1985
  • Puch Maxi 25 N Off Road koła odlewane 1985
  • Puch Maxi 25 N koła odlewane 1986
  • Puch Maxi 25 N koła szprychowe 1986
  • Puch Maxi 25 N Off Road koła odlewane 1986
  • Puch Maxi 25 N koła odlewane 1990
  • Puch Maxi 25 N koła szprychowe 1990
  • Puch Maxi 25 N koła odlewane 1991
  • Puch Maxi 25 N koła szprychowe 1991
  • Puch Maxi 25 N koła odlewane 1992
  • Puch Maxi 25 N koła szprychowe 1992
  • Puch Maxi 25 N koła odlewane 1994
  • Puch Maxi 25 N koła szprychowe 1994
  • Puch Maxi 25 S koła odlewane 1976
  • Puch Maxi 25 S koła szprychowe 1976
  • Puch Maxi 25 S Sport koła odlewane 1976
  • Puch Maxi 25 S koła odlewane 1977
  • Puch Maxi 25 S koła szprychowe 1977
  • Puch Maxi 25 S Sport koła odlewane 1977
  • Puch Maxi 25 S koła odlewane 1978
  • Puch Maxi 25 S koła szprychowe 1978
  • Puch Maxi 25 S Sport koła odlewane 1978
  • Puch Maxi 25 S koła odlewane 1979
  • Puch Maxi 25 S koła szprychowe 1979
  • Puch Maxi 25 S Sport koła odlewane 1979
  • Puch Maxi 25 S koła odlewane 1980
  • Puch Maxi 25 S koła szprychowe 1980
  • Puch Maxi 25 S Sport koła odlewane 1980
  • Puch Maxi 25 S koła odlewane 1981
  • Puch Maxi 25 S koła szprychowe 1981
  • Puch Maxi 25 S Sport koła odlewane 1981
  • Puch Maxi 25 S koła odlewane 1983
  • Puch Maxi 25 S Super koła szprychowe 1983
  • Puch Maxi 25 S koła odlewane 1984
  • Puch Maxi 25 S Super koła szprychowe 1984
  • Puch Maxi 25 S koła odlewane 1985
  • Puch Maxi 25 S Super koła szprychowe 1985
  • Puch Maxi 25 S koła odlewane 1986
  • Puch Maxi 25 S Super koła szprychowe 1986
  • Puch Maxi 25 SL 1976
  • Puch Maxi 25 SL 1977
  • Puch Maxi 25 SL 1978
  • Puch Maxi 25 SL 1979
  • Puch Maxi 25 SL 1980
  • Puch Maxi 25 SL 1981
  • Puch Maxi 25 N koła odlewane 1993
  • Puch Maxi 25 N automat 1988
  • Puch Maxi 25 N automat 1987
  • Puch Maxi 25 S2 1983
  • Puch Maxi 25 S2 1982
  • Puch Maxi 25 S 1972
  • Puch Maxi 25 S 1973
  • Puch Maxi 25 S 1974
  • Puch Maxi 25 L2 1979
  • Puch Maxi 25 L2 1978
  • Puch Maxi 25 1979
  • Puch Maxi 25 1978
  • Puch Maxi 25 1977
  • Puch Maxi 25 1976
  • Puch Maxi 25 1975
  • Puch Maxi 25 1974
  • Puch Maxi 25 1973
  • Puch Maxi 25 1972
  • Puch Maxi 25 1971
  • Puch Maxi 25 1970
  • Puch Maxi 25 1969
  • Puch Maxi 25 Sport 1984
  • Puch Maxi 25 Sport 1983

other_motorcycle_models