Części układu paliwowego motocykla
Scorpion Super Stinger 290 1975
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
other_motorcycle_models
- Scorpion Super Stinger 400
- Scorpion Super Stinger 440
- Scorpion Super Stinger 340
- Scorpion Super Stinger 290
- Scorpion Super Stingerette 340
- Scorpion Tas-J 252
- Scorpion S 280
- Scorpion Tas-H 300
- Scorpion J 252
- Scorpion Mark 640
- Scorpion Mark 380
- Scorpion Mark 370
- Scorpion Mark 280
- Scorpion Mark 800
- Scorpion Mark 400
- Scorpion Mark 303
- Scorpion Mark 300
- Scorpion Mark 440
- Scorpion Stingeroo 280
- Scorpion Stinger 300
- Scorpion Stinger 290
- Scorpion Stinger 440
- Scorpion Stinger 340
- Scorpion Stinger 400
- Scorpion Stinger 430
- Scorpion Whip 440
- Scorpion Whip 430
- Scorpion Whip 400
- Scorpion Whip 340
- Scorpion Stingerette 290
- Scorpion Stinger II 400
- Scorpion Sting 440
- Scorpion Sting 430
- Scorpion Brut 340
- Scorpion Sting 400
- Scorpion Lil Whip 300
- Scorpion Range Whip 400
- Scorpion Lil Whip 290
- Scorpion Brut 440
- Kawasaki Z 250