Części układu paliwowego motocykla
Scorpion Super Stinger 400
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Scorpion Super Stinger 400
- Scorpion Super Stinger 400 1975
- Scorpion Super Stinger 400 TK 1973
- Scorpion Super Stinger 400 RV 1973
other_motorcycle_models
- Scorpion Super Stinger 440
- Scorpion Super Stinger 340
- Scorpion Super Stinger 290
- Scorpion Super Stingerette 340
- Scorpion Tas-J 252
- Scorpion S 280
- Scorpion Tas-H 300
- Scorpion J 252
- Scorpion Mark 640
- Scorpion Mark 380
- Scorpion Mark 370
- Scorpion Mark 280
- Scorpion Mark 800
- Scorpion Mark 400
- Scorpion Mark 303
- Scorpion Mark 300
- Scorpion Mark 440
- Scorpion Stingeroo 280
- Scorpion Stinger 300
- Scorpion Stinger 290
- Scorpion Stinger 440
- Scorpion Stinger 340
- Scorpion Stinger 400
- Scorpion Stinger 430
- Scorpion Whip 440
- Scorpion Whip 430
- Scorpion Whip 400
- Scorpion Whip 340
- Scorpion Stingerette 290
- Scorpion Stinger II 400
- Scorpion Sting 440
- Scorpion Sting 430
- Scorpion Brut 340
- Scorpion Sting 400
- Scorpion Lil Whip 300
- Scorpion Range Whip 400
- Scorpion Lil Whip 290
- Scorpion Brut 440
- Kawasaki Z 250