Części układu paliwowego motocykla
Suzuki A 100
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
Nie udało się dopasować żadnego produktu
Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Suzuki A 100
- Suzuki A 100 Go-Fer 1976
- Suzuki A 100 1993
- Suzuki A 100 1994
- Suzuki A 100 1995
other_motorcycle_models
- Suzuki A 50
- Suzuki UH 200 Burgman
- Suzuki GSX-S 750
- Suzuki GSX-S 1000
- Suzuki GSX-R 1000
- Suzuki GS 750
- Suzuki DL 250
- Suzuki AN 400 Burgman
- Suzuki GSX-R 125
- Suzuki UH 125 Burgman
- Suzuki DL 650 V-Strom
- Suzuki AN 650 Burgman
- Suzuki SV 650
- Suzuki DL 1000 V-Strom
- Suzuki SFV 650 Gladius
- Suzuki GSR 750
- Suzuki GSF 650 Bandit
- Suzuki DL 250 V-Strom
- Suzuki AH 400 Burgman
- Suzuki GSF 1250 Bandit
- Suzuki GSR 600
- Suzuki GSF 1200 Bandit
- Suzuki DL 650 V-Strom XT
- Suzuki AN 150 Burgman
- Suzuki AS 50
- Suzuki AC 50
- Suzuki AN 125
- Suzuki AG 100
- Suzuki AN 250 Burgman
- Suzuki GSX-S 950
- Suzuki GT 185
- Suzuki GSR 400
- Suzuki GSX-S 125
- Suzuki GSX-R 250
- Suzuki AY 50 Katana
- Suzuki UX 50 Zillion
- Suzuki DL 1050
- Suzuki GSX 250
- Suzuki DL 650
- Suzuki GSX-R 600
- Suzuki DL 1000
- Suzuki GSX-R 750
- Suzuki DL 1050 V-Strom
- Suzuki GSX-S 1000 Katana
- Suzuki GSX 650
- Suzuki GSX 1250
- Suzuki DL 800
- Suzuki LT-A 750
- Suzuki LT-A 500