Części układu paliwowego motocykla
Suzuki DR 125
Jak dbać o układ paliwowy motocykla?
Bez względu na typ układu paliwowego warto, byś dbał o jego stan, szczególnie szczelność i czystość. Dotyczy to nie tylko przewodów i ich łączeń z poszczególnymi mechanizmami, ale i samych mechanizmów, w tym pomp paliwa. Ich uszkodzenie poważnie zaburzy pracę silnika. Osobną kwestią jest to, jak dbać o układ paliwowy w danym motocyklu. Tu twoje działania będą zależały od tego, z jakim typem układu masz do czynienia.
Gaźniki musimy regulować i zsynchronizować
W przypadku gaźników, musisz je przede wszystkim wyregulować. Tylko tak sprawisz, że gaźnik w motocyklu zmiesza paliwo i powietrze w odpowiednich proporcjach. Jeśli silnik korzysta z kilku gaźników, musisz je także zsynchronizować, by pracowały adekwatnie do pracy poszczególnych cylindrów. Przyczyną uszkodzenia lub nieprawidłowej pracy gaźnika często jest uszkodzenie elementu ruchomego w dyszy gaźnika lub części odpowiadającej za wprowadzenie paliwa do gaźnika w ilości adekwatnej do przepływającego powietrza.
Wtrysk paliwa to większe koszty w razie uszkodzenia
W układzie wykorzystującym wtrysk paliwa, twoim zadaniem będzie przede wszystkim dbałość o czystość paliwa. Wtryskiwacze i czujniki położenia przepustnicy są regulowane już na starcie, a ich rozstrojenie jest zwykle skutkiem brudnego, kiepskiego paliwa lub uszkodzenia przewodu, który łączy przepustnicę z wtryskiem. Postaw więc na dobre paliwo, regularnie czyść układ i wymieniaj filtr, a także maksymalnie rzadko korzystaj z rezerwy. Wszystko to sprawi, że wtrysk będzie długo działał według pierwotnych wytycznych.
Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
19,86 zł
20,90 zł
Najniższa cena: 20,90 zł
Uszczelka komory pływakowej Tourmax 1 szt. Suzuki GSX 600 1100 GSX-R 750 1100 Yamaha YFM 250 350 400 XT TT 225 - FBG-303-1
19,37 zł
Uszczelka kranika Produkt OEM
45,39 zł
Uszczelka kranika Produkt OEM
33,16 zł
34,91 zł
Najniższa cena: 34,91 zł
Uszczelka komory pływakowej Tourmax 4 szt. - FBG-327
Posiadamy Części układu paliwowego motocykla do Suzuki DR 125
- Suzuki DR 125 SM 2012
- Suzuki DR 125 SM 2010
- Suzuki DR 125 S 1985
- Suzuki DR 125 SE 1996
- Suzuki DR 125 SE 1997
- Suzuki DR 125 SE 1998
- Suzuki DR 125 SE 1999
- Suzuki DR 125 SM 2008
- Suzuki DR 125 SM 2011
- Suzuki DR 125 S 1983
- Suzuki DR 125 S 1984
- Suzuki DR 125 S 1988
- Suzuki DR 125 S 1989
- Suzuki DR 125 S 1990
- Suzuki DR 125 S 1991
- Suzuki DR 125 S 1992
- Suzuki DR 125 S 1993
- Suzuki DR 125 S 1994
- Suzuki DR 125 SE 2000
- Suzuki DR 125 SM 2009
- Suzuki DR 125 SM 2013
- Suzuki DR 125 S 1982
- Suzuki DR 125 S 1986
- Suzuki DR 125 S 1987
- Suzuki DR 125 SE 1995
- Suzuki DR 125 SE, SEU 1997
- Suzuki DR 125 SM 2014
- Suzuki DR 125 SE 1994
- Suzuki DR 125 1986
- Suzuki DR 125 1987
- Suzuki DR 125 1988
- Suzuki DR 125 1982
- Suzuki DR 125 1983
- Suzuki DR 125 1984
- Suzuki DR 125 1985
- Suzuki DR 125 SE VEHICLE ABE/ KBA-NR: G971 1998
other_motorcycle_models
- Suzuki DR 370
- Suzuki DR 200
- Suzuki DR 500
- Suzuki DR 400
- Suzuki DR 250
- Suzuki DR 650
- Suzuki DR 350
- Suzuki DR 100
- Suzuki DR 50
- Suzuki DR 600
- Suzuki DR 800 Big
- Suzuki DR 750 Big
- Suzuki DR-Z 50
- Suzuki DR-Z 400
- Suzuki DR-Z 250
- Suzuki DR-Z 125
- Suzuki DR-Z 70
- Suzuki DR-Z 110
- Suzuki LT-A 450
- Suzuki GW 250
- Suzuki T21 250
- Suzuki T20 250
- Suzuki GV 1200
- Suzuki GSF 1250
- Suzuki GS 425
- Suzuki GSX-S 950
- Suzuki LT-F 230
- Suzuki LT 160 Quadrunner
- Suzuki LT-Z 90 Quadsport
- Suzuki GT 380
- Suzuki TC 305
- Suzuki TC 120
- Suzuki T 350
- Suzuki SG 350
- Suzuki GV 700
- Suzuki GS 700
- Suzuki TS 90
- Suzuki TC 90
- Suzuki DL 1050
- Suzuki LT-F 250 Quadrunner
- Suzuki DS 250
- Suzuki LT 250 Quadrunner
- Suzuki T 250
- Suzuki TV 250
- Suzuki F 150
- Suzuki UH 150 Burgman
- Suzuki R 150
- Suzuki AN 150 Burgman